En bekännelse ... [reim-bonanza]

Medlem
26. jan. 2012
Sted
Kolbotn
... jag har en aldrig så liten bekännelse.

Tänkt få på nya skor till dessa två för att liva upp vardagen.
gMeEIiU.jpg

NATO er kanske grejen i år ... njae
zNKX707.jpg

ZULU .... ? Njae, detta liknar mer byxor än skor
vBMabFJ.jpg

Nej, har jag ingen rem som inte är tyg..?
-Jo då!
kdLOwEV.jpg

Men det där är var ju bara si så där
Någon schysst skinnrem...
-Jo då. Samlingen räknar tre Heroic18 nu
o9fD00b.jpg

Men vad jag e.g.e.n.t.l.i.g.e.n. går för och alltid faller tillbaka på är detta.
Jag kan lika så gott bekänna det, jag är en länkhora:

6cNdwWa.jpg

Det är kärleken till stålet som lägger AP 15300 mil framför Nautilus, får mig att hoppa till när en Aquatimer eller annan IWC dyker upp på länk.

@Wangensten - kudos för din NATO-bomanza, den fick mig att känna mig något lite mer normal med så här mycket tyg i boxen

Redigert av en moderator:
Se der du:cool:
Nice. Ikke bare jeg som er idiot her, selv om jeg kanskje trekker det lengste strået. Ikke akkurat positivt i mine øyne.
Vil vel egentlig si at jeg er lenkemann selv, men akkurat nå prøver jeg meg litt med forskjellige skjørt:eek:

Morsomt @adamskater

Kjekt å ha masse forskjellig så du har muligheten til å kunne variere da. Sitter selv å vurderer om jeg skal sette polaren over på lenken igjen, så noen gamle bilder og fikk plutselig lenkenostalgi. Kanskje dette var dråpen.

Props for å skrive på svensk forresten, jeg fikk en god latter når jeg leste "jag är en länkhora". :D

...det er da du sier: "Det er vel bedre at jeg bytter remmer enn kvinnfolk!?"
... det er da hun sier "har du kjøpt ny klokke?" og tanken slår meg at på slik måte kan nykjøp gå under radaren hvis det skulle være behov for det :cool::cool::cool:

Men det jeg egentlig ville vise at jeg konkludert med er at jeg burde "stick to steel" og droppe allt annat dill på uren :)

Hva kan du fortelle meg om den sorte canvasen din? Kunne den fungert på en ExpII mon tro?

@Chronodiver / @Kohe321 tenker du på reim to første gruppebilde?
Det er noe herk av kinalær og langt fra kul canvas.

Misforstå meg rett folkens, med noen hederlige unntak som greie nylonreimer og tre fra Heroic18 så er dette ikke mye å trakte efter og ei heller tenkt som en briefetråd. Omvendt ... se det heller som en tilstandsrapport på galskapen og hvilken (bom-)kjøp som skjedd mellom urkjøp. ;)

Skille

Går så langt som å si at denimnato og den nevnte rare nato'en går i posten til de to som først melder seg i PM-boksen. It would do me the honour hvis de fikk ri på en explorer ;)

@adamskater du skal ikke ha en oransje nato da? Har en til overs:p
Free of charge, så klart:)

Må jo prøve å fostre opp reim bonanzaen din:eek:

@adamskater du skal ikke ha en oransje nato da? Har en til overs:p
Free of charge, så klart:)

Må jo prøve å fostre opp reim bonanzaen din:eek:

Hvis gutta nevnt over er så venlige og vil ta emot de to nevnte reimene så skal jeg med glede gå en ... (Tenke nøye igjennom) uke med oransje nato (som feiring av minsket reimsamling)

@adamskater tror han sikter til den sorte remmen i dette bildet. Den så skikkelig fin og tøff ut. :)

o9fD00b.jpg

@Kohe321 - å, sån sett ja. Heroic18 Avenger, 22mm
HEROIC18
Det er vannavstøtende lærreim, tror det er struktur på toppen bare, ikke canvas. Fin nok den men sort mot sort (Raven eneste på mellom lugs) er ingen favoritt egentlig

... men Exp er vel 20mm antar jeg?