En beklagelse......

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Til alle dere som har unboxet et ur siste måned eller to...

Vil bare beklage at jeg ikke har vært innom med en gratulasjon. Jeg har hatt en liten "eksistensiell klokke krise" men kan si at jeg er tilbake. Jeg har lest ALLE poster, men hånden har liksom vært litt for tung til å skrive et par hyggelige ord. Ord som jeg selv har satt stor pris på når jeg har tatt meg tid til å vise frem nytt - eller gammelt - stæsj, og som menneskene her har tatt seg tid til å kommentere.

Jeg har forsøkt å legge litt bånd på meg selv når det kommer til klokker, men hey - hvem er det jeg forsøker å lure? Vi er det vi er...

Nå er jeg imidlertid tilbake, i en helt ny form. De som har lest mine refleksjoner mht samling tidligere vil nok bli overrasket. Unbox kommer, men modding gjør at pakken ikke er klar før om tidligst en måned fikk jeg høre i dag. (Jada, jeg er fortsatt i år 2011 når det kommer til klokker (luremusens år :) )).

Veldig glad for å ha deg tilbake, greg, uansett form & fasong :cool:
Gleder meg til unboxing, tipper du er hardt inne i Hublot og carbon nå :p

Lurte fælt på hvor det var blitt av deg. Blir jo litt nysgjerrig i forhold til hva du skriver om ny stil osv. Håper du ikke har flippet alle godsakene og kjøpt Hublot for penga.

Velkommen tilbake!

Her er du alltid velkommen vettu. Godt å ha deg tilbake i storform.:D

Jeg tipper på kommende unboxing av en diamantbefengt seadweller.;)

Velkommen tilbake! Har savnet postene dine! :)

Tipper det blir utboksing av en Breitbling

breitling_ladies_5_2.jpg

En beklagelse er på sin plass, synes jeg!

Ikke så mye for ditt fravær, selv om det er hyggelig å ha deg tilbake. Men fordi du enda ikke har unbokset denne du kjøpte av meg før jul:
b00b01d0-4920-3e7b.jpg

Spent på hvilke modifiseringer den skal få!

Spennende at smaken på sonen utvikles: "Diamonds are the new gold?"

Er det noe rart jeg liker sonen... Takk for hyggelige ord.

PS! fy mogens... Du LOVTE!

Hei Greg.

En sterk bidragsyter til kos og hygge:p,samt en god penn,- kombinert med mot til og fortelle fra hjerte........blir aldri feil her inne.

Mvh
Timebandit;)