En double ;)

Medlem
11. jan. 2010
Sted
Stavanger
Da har jeg ringt min AD, som er der han skal være nå (i Basel!) og lagt inn bestilling på to vakre armbåndsur----> Dobbel unboxing kommer 8)

Spennende! Blir det lenge til unboxing? *hoppe spent opp og ned* :)

Liker ikke at stadig flere går meg i næringen på unboxing-fronten :p Hvordan skal jeg da kunne "toppa heile driden"? Jaja... Jeg skal i hvert fall gjøre et forsøk mot slutten av uken ;)

jayeff:
Du ligger så sykt godt an på Good & Bad guys at du burde holde tåta og la oss vanlig dødelige få kose oss med boksene våre ;)
BTW: Gleder meg til slutten av uken!!!!

jayeff:
Du ligger så sykt godt an på Good & Bad guys at du burde holde tåta og la oss vanlig dødelige få kose oss med boksene våre ;)
BTW: Gleder meg til slutten av uken!!!!

Ja, etter neste unboxing blir det nok en stund til neste gang... Dessverre :(

Ja, etter neste unboxing blir det nok en stund til neste gang... Dessverre :(

Det er en bra melding på en måte, mens på den andre siden er det jo litt sørgelig..
Bra siden jeg ikke akkurat tror det er noen Air-King du skal unboxe....
Og selvsagt trist siden dine unboxingtråder kommer meget høyt opp på listen over unboxingtråder man ikke vil gå glipp av. Og det har jo blitt noen....

Det er en bra melding på en måte, mens på den andre siden er det jo litt sørgelig..
Bra siden jeg ikke akkurat tror det er noen Air-King du skal unboxe....
Og selvsagt trist siden dine unboxingtråder kommer meget høyt opp på listen over unboxingtråder man ikke vil gå glipp av. Og det har jo blitt noen....

Takk :) Det har blitt et par, ja...

Jeg fant nettopp ut at jeg løy litt... Neste unboxing blir ikke den foreløpig siste, for det blir også en unboxing i morgen eller på tirsdag (hadde glemt ut en klokke jeg hadde på vei med FedEx) :p

Men, den i slutten av uken blir nok den siste på en stund :(

Spennende! Blir det lenge til unboxing? *hoppe spent opp og ned* :)

Vet ikke hvor lang tid det tar- de ble bestilt på messen i kveld....går sikkert noen uker tenker jeg- noen remmer som skal igjennom CITES, og det kan erfaringsmessig ta noe plagsom tid....

....en uke eller to.....tiden kan gå så utrolig seint.... Men fikk en liten gave av min urmaker fra Bienne å myse på mens jeg venter- en av fordelene med å handle fra AD ;)

...da er det ene uret ankommet urmakeren....tvinger meg til å vente litt med å hente det- hadde håpet å få begge samtidig.... ;)

Du utviser en imponerende selvkontroll! Jeg løper som en tulling mot nærmeste postkontor bare jeg kjenner lukten av en hentelapp!

Du utviser en imponerende selvkontroll! Jeg løper som en tulling mot nærmeste postkontor bare jeg kjenner lukten av en hentelapp!

....det kommer en ny dag i morgen, og kjenner jeg meg selv rett ser jeg en smule annerledes på saken da- spørs om ikke godteposen blir for vanskelig å ligge unna.... ;)

Klarte jo ikke å vente...... Så her er den første.

Denne drar vi kjensel på:

Mener å dra kjensel på denne også....:

Hmmmmm.....

Jammen er det ikke.... eller er det det?

En Speedy Day-Date med Omegas umiskjennelige blå skive og bezel:

Ser ikke så ille ut på armen heller:

Mitt andre ur på bestillingen kommer visst i ettermiddag. Dekadensen lenge leve ;)

En veldig flott sak!

Omega og blå skiver er virkelig noe for seg!

Gleder meg til å se nr. 2! :D

(Godt å se at du er mennekelig du også, ikke klarte å vente lenger. :p)

....sånn går det med Omega-app på Iphone og litt for mye ventetid på flyplasser.... Ønskelisten blir lang av slikt ;)

Da er ur nummer to ankommet.
Se DET er boksen sin det :)

Et dressur- nå mangler jeg bare en ny dress:

Tett på:

Glass også på sidene av kassen:

Og på armen:

Et familiebilde til slutt:

Kjøpestopp en stund her i huset nå! En stund er et herlig relativt begrep ;)