En endring som faktisk ble bedre

Medlem
9. nov. 2009
Var innom Askeland Ur i dag, de hadde den mye exploreren. Synes den var utrolig fin.
Perfekt størrelse. Synes den forrige ble litt for liten men denne er perfekt!
Men synes det var rart at ingen har plukket den opp. Kanskje det er prisen? Den koster tross alt over 40 000kr.

5ad0ed62.jpg

316d5af4.jpg

Er vel en vis Rolex-gæring på forumet som har plukket opp en:)

Bjerke hadde også denne inne sist jeg var innom. Jeg er enig i at dette er en kraftig forbedring....

Jeg skjønner ikke helt det store i de 3mm. Jeg har den gamle og opplever den som et ur med perfekte proporsjoner. Når det er sagt, snakker vi her om et ur som har gjennomgått en evolusjon. Fra et elegant og tidløst design, til en mer tidsriktig tilpassning.

Hva sitter jeg her og doserer etter!? Uret var vakkert og er vakkert, etter endringene!

Absolutt ikke:p

Har du foresten tenkt noe mer om hva du skal gjøre med viserne? Ble de for korte?

Absolutt ikke:p

Har du foresten tenkt noe mer om hva du skal gjøre med viserne? Ble de for korte?

Jeg har vel forsåvidt ikke det. Tenker litt på garantier og sånt også... Dessuten vet jeg ikke om AD er villig til å gjøre det...

Jeg er nok litt gammaldags og personlig synes jeg den gamle versjonen ser mye bedre ut. Prøvde den nye på hånda for en ukes tid siden og synes proporsjonene blir helt gale. Altfor stor og viserne for korte. Virker nesten som det hele er et forhasted prosjekt.
Veldig stilig at de har gått tilbake til matt dial da, bare synd de ikke kunne ha tilført hel lumet tall i tillegg. Men igjen så er jeg nok litt gammaldags, er ingen fan av maxicasinga demmes heller:(
If it works, why fix it....

Jeg er nok litt gammaldags og personlig synes jeg den gamle versjonen ser mye bedre ut. Prøvde den nye på hånda for en ukes tid siden og synes proporsjonene blir helt gale. Altfor stor og viserne for korte. Virker nesten som det hele er et forhasted prosjekt.
Veldig stilig at de har gått tilbake til matt dial da, bare synd de ikke kunne ha tilført hel lumet tall i tillegg. Men igjen så er jeg nok litt gammaldags, er ingen fan av maxicasinga demmes heller:(
If it works, why fix it....

+1
Pen den nye, men er ingen fan av de nye modellene in general (mulig jeg må spise disse ordene om noen år).

Klokken er akkurat 3mm større en den gamle, men kraftigere lugs gjør vel at den virker større enn den er ?

Regards :)
AW