En fantastisk overraskelse under juletreet!!!

KAB

Medlem
30. juli 2010
Jeg og Rolex koste oss med en liten konjakk før julemiddagen og pakkeorgien.
RolexiJulen2010.jpg

Etter julemiddagen og pakkeorgien koste jeg, Rolex OG OMEGA oss med en stor konjakk.
omegarolexsammen.jpg

Omegajulegave2010.jpg

Jeg er fortsatt lettere svimeslått av å finne en Omega Seamaster Planet Ocean i den perfekte fargekombinasjonen sirlig innpakket under treet:p

Jeg må være velsignet med verdens beste samboer som kjøper julegave som gir klump i halsen, hjertebank og en ørliten tåre i øyekroken. Uforglemmelig!!

Takker også til et forummedlem som bidro til tidenes juleaften.

Fortsatt GOD JUL!

KAB

Gratulerer! Skikkelig flott sak den der. :D
Du får slenge inn et par skikkelige bilder kvalitetmessig når Jula er på vei ut.

Gratulerer KAB! :cool:

Flott å se at PO'en "min" kom vel over fjellet og at den falt i smak! :p

Ps. Du har verdens råeste samboer!

Takk for gratulasjoner og fine ord :smile:
Er jo helt latterlig bra å få realisert to grails på et år. Sterke formaninger til tross...nytt år = nye muligheter for flere klokker!

For å besvare noen innspill her...

Mr Panerai
Gratulerer - kjempefin klokke. Lekker farge kombo. Gjøvik/ toten traktene må være riktig sted på jord
TS busstur neste helg http://www.turistinnlandet.no/no/Han...&Chaplin-Cafe=
hehe...der traff du blink. Beste kjøttmarkedet på Gjøvik. Gode urmakere er det verre med!!
Trane
Kan jeg låne henne litt neste jul ?
Ja, hvis jeg innen julen 2011 har tatt inn årene for godt og ligger horisontalt i et tre-pennal, så skal jeg kanskje vurdere det.

Skal ta noen bedre bilder etterhvert...:razz:

KAB

Ja - etter at urmaker Ramstad (også kjent som klokkemorderen) slutta ble det litt tynt.
Han holdt forresten til rett ved Chaplin...
:)

Grattis :)

Det var altså der PO´en til rousp havna... Du er heldig, du!

Får dytte inn et par amatørbilder som er noe bedre enn impulsbildene med skjelven hånd fra julaften...

CIMG5691.jpg

CIMG5681.jpg

KAB