I og med at galskapen ingen ende vil ta, fant jeg ut at jeg vil ha med meg verksted hvor jeg enn går. Vanskelig sier du? Kan hende, men slettes ikke umulig. Samtidig vil jeg berømme en av de litt glemte urmakerne, Ur i sentrum i Sandvika. Har benyttet meg av kompetansen til urmaker der flere ganger, og det er veldig hyggelig å snakke med en som virkelig tar seg tid til å forklare hva dette dreier seg om...
Så, hva er det jeg prater om, hva var det som ankom i dag...
Et mobilt urmakerverksted fra Wenger, stappet med urmakerutstyr produsert av Bergeon.
Her er lupe, kasseåpner, diverse skrutrekkere, reamere, pinsett og annet digg...
Skal ta en fullverdig service på lommeuret vi hadde på kurset i sommer, så jeg kan "bevise", for meg selv om ikke annet, at dette er anvendelig... eh, kniv
Takk for titten.
Mvh
Greg
Så, hva er det jeg prater om, hva var det som ankom i dag...
Et mobilt urmakerverksted fra Wenger, stappet med urmakerutstyr produsert av Bergeon.
Her er lupe, kasseåpner, diverse skrutrekkere, reamere, pinsett og annet digg...
Skal ta en fullverdig service på lommeuret vi hadde på kurset i sommer, så jeg kan "bevise", for meg selv om ikke annet, at dette er anvendelig... eh, kniv
Takk for titten.
Mvh
Greg