En god nummer 2

Medlem
28. juli 2015
Sted
Østfold
Dette er min andre unboxing denne uken, så jeg skal forsøke å fatte meg i korthet.
Jeg la for noen uker siden ut en tråd med noen spørsmål om veien videre. Altså hva jeg skulle velge som neste klokke. Jeg fikk mange gode både svar og tips, og jaggu også et tilbud.
Etter noen dagers betenkningstid og en tur til AD for å prøvekjøre det potensielle kjøpet, var jeg solgt.
Handelen ble avtalt og ventingen kunne begynne. Etter det som for meg fortonet seg som en liten evighet lå det endelig lapp i kassa om at det var pakke til meg på postkontoret. Ungene ble lånt ut til naboen og jeg suste ned for å hente herligheten.

Elsker spenningen når pakka er på plass og det bare gjenstår å åpne den..

Masse PAPIR?!?? Har jag blivit lurad??

Puh! heldigvis ikke..vi får vel ta en titt da.

En nydelig Longines Master:) Det kommer nok ikke godt nok fram på bildene, men viserene på denne er bare nydelige. Igjen heeelt objektivt!
Legger til noen wristshots og et på skinnrem.
Takk igjen til @tuppenballe for meget hyggelig handel og takk til @adamskater for at du overbeviste meg om at 47mm kanskje var i største laget og at det i hvertfall var lurt å prøve på lanken først.
Jeg er kjempefornøyd så langt og bestemt på at denne skal i hvertfall aldri selges;)

Tusen takk for oppmerksomheten, og god fredda' godtfolk:)

Redigert:
Longines har mange flotte klokker.
Dette er absolutt en av dem.
Gratulerer så mye med god nummer 2. Hvem vinner armtiden? :confused:

• Liker
Reaksjoner: Newbie
Tusen takk:) Godt spørsmål @Pasop Longinesen er helt klart favoritten, men fordi jeg har en jobb som tidvis kan være litt tøff for armer og hender, får Seikoen mye armtid på dagen.