En god start på en flott interesse!

Medlem
9. jan. 2014
Sted
Gjøvik
Etter flere år med en en klokkeinteresse lurende i bakhodet kom den endelig frem i lyset i høst, og når jeg kom over tidssonen var det bare å hive alle argumenter alle hadde mot et skikkelig ur på båten. Som student synes nok de fleste det er andre ting man burde bruke sine penger på, men jeg synes nå ikke klokke er så aller værst investering, jeg!
Gir en godfølelse ikke engang et fullt kjøleskap kan måle seg med!:D

Anyways, etter en del leting ble det endelig handel forrige helg:

Etter å nærmest ha løpt fra postkontoret er pakken endelig plassert på pulten, og klar for dyst. Er det flere enn meg som nærmest har et hellig rituale med oppakning av slike pakker?:confused: Det er som terapi!

Jeg hadde det faktisk så travelt at jeg glemte bilde av selve boksen!

Omega Seamaster 2254.50, en klokke jeg stadig har sett igjen, men helt ærlig aldri har "tent" helt på. Jeg satset likevel på den, da good guy @Omen hadde den for salg, og godfølelsen kom med en gang jeg åpnet boksen! At noe som allerede ser bra ut på bilder kan løfte seg ennå mer "in real life" er utrolig.

Her er på armen i Bergens gater, for en fantastisk følelse!:)

Lommeboken min er nok redd det ikke går altfor lang tid før denne får selskap, hjertet mitt jubler!

Redigert av en moderator:
Se der ja:) gratulerer med klokke, og takk for handelen nok en gang:) Kommer helt sikkert til å savne denne

Flott å se denne klokken igjen. Det var også min første klokke fra et "premium"-merke :)