En helt grei samling

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Sted
Oslo
Vet ikke om dette har blitt postet før, eller om mange her henger på TZ, men en av moderatorene på Seiko-forumet der, Kohei, har lagt ut bilder av samlingen sin. Det går naturlig nok mest i Seiko, men har noen andre godbiter. Denne samlingen får alle oss til å fremstå som smågutter. Dette skal jeg vise til min bedre halvdel neste gang hun kommenterer noe som helst om mine klokkekjøp!

Sjekk samlingen her!

Har sett den tråden før, men blir ikke noe mindre sjokkert alikevel :eek:
Hvor mye kan vi snakke i klokker her?
Føler meg så liten nå, med min ene Seiko :?

:eek: For en samling.

Kona gikk forbi idet jeg leste tråden, og sa "jeg visste ikke at du hadde mange klokker". Litt å gå på, mao.

Roham skrev:
Sett den før jeg og :D !Han må garantert være SINGLE :mrgreen:
Men respekt anyway

Respekt ? Nope, -dusteri spør du meg.

Nesten uansett hvilken interesse eller hobby menn kan ha så finner du slike. Jeg frekventerer også et hifi-forum....og de dukker opp der også. Menn i kortbukser hvis oppriktig interesse er fullstendig overkjørt av samlemani...."må-ha-syndromet".

Jeg er helt overbevist om at dere med veloverveide samlinger på 5-10-20 ur som er innkjøpt etter bevisst sparing og nitidig research og vurdering, - er vesentlig mer tilfredse med klikkeinteressen.

Dette er også en kar som har knust sparegrisen noen ganger...... Kun Rolex denne gangen, men ganske mange av dem. Og de fleste sparer i årevis for å kjøpe seg én......