- Medlem
- 16. sep. 2013
Så var tiden inne for å teste ut en av klassikerene i klokkeverden og når muligheten for å skaffe seg en nesten ny "norsk" klokke var jeg ikke vond å be.
Mottok i dag tidlig en diger pappeske.
Det var da voldsomt til pakning for ei lita klokke.
Boksen er da også rimelig stor
Det er vel ikke så mange som lurer på hva dette er nå
Masse tilbehør. Så godt som ubrukt lenke, remmer som ikke har vært ute av plasten og nydelig klokke.
Etter å ha hatt et par Reduced og et par Broad Arrow var tiden inne for å prøve ut Måneklokka og det er jammen meg ei fin klokke! Jeg kan godt forstå hvorfor denne er populær blandt mange. Håper jeg klarer å slå meg til ro med denne
Jeg er veldig glad i lenke men siden jeg har en annen klokke som står på lenke hele tiden tror jeg at jeg vil prøve noe annet på denne.
Tror jeg går for skinnrem inntil videre.
Takk for titten
Mottok i dag tidlig en diger pappeske.
Det var da voldsomt til pakning for ei lita klokke.
Boksen er da også rimelig stor
Det er vel ikke så mange som lurer på hva dette er nå
Masse tilbehør. Så godt som ubrukt lenke, remmer som ikke har vært ute av plasten og nydelig klokke.
Etter å ha hatt et par Reduced og et par Broad Arrow var tiden inne for å prøve ut Måneklokka og det er jammen meg ei fin klokke! Jeg kan godt forstå hvorfor denne er populær blandt mange. Håper jeg klarer å slå meg til ro med denne
Jeg er veldig glad i lenke men siden jeg har en annen klokke som står på lenke hele tiden tror jeg at jeg vil prøve noe annet på denne.
Tror jeg går for skinnrem inntil videre.
Takk for titten
Redigert: