En klokke med delte meninger

MrMstone

Støttemedlem
Medlem
30. juni 2013
Innlegg
3.334
Sted
Asker
God kveld!

Her er en klokke jeg endelig fikk tak i. Det har vært en og annen på TS for salg, men enten har de blitt solgt før jeg "fikk ut fingern", eller så har jeg kanskje også brukt for lang tid på å slå til. Men nå hadde jeg sjansen. Det var intet mindre enn tre stykker av denne klokken til salgs på TS pt, noe jeg aldri har sett. Nå er det "bare" to...

Da er det allerede noen våkne TS medlemmer som forstår hvilken klokke jeg snakker om.

Dette er en klokke jeg aldri har klart å slutte å tenke på, så derfor måtte den bare inn, for å se hva jeg føler for den i "real life".
Mange har delte meninger om denne, og den har nok et mer snevert marked enn sin bror i SS (altså Stainless Steel).
Noen mener den er klassisk og nydelig (bland annet meg selv, foreløpig). Andre mener den er harry. Andre mener den er hverken fugl eller fisk. Men en ting er sikkert er at den vil alltid være en Rolex som en god del synes er meget flott.

Så nå vil tiden vise hva jeg selv mener.




















Altså en Rolex Submariner 116613LN. Jeg selv digger Submariner (har jeg funnet ut). Og jeg tror denne vil gi meg den gleden ved å ha en Sub på armen, pluss det lille ekstra. Hvem vet...

Fortsatt god kveld!
 
Redigert:
Gratulerer med en "myte omspunnen", å en mange har en mening om. Uansett mening så er den jo en skikkelig Rolex med stor R ;)
 
Grattis med tøffing ;) Nå må du bare komme å vise over en kaffe i drammen :)

Han rekker ikke frem til Drammen før den er flippet videre :p

Men fra spøk til alvor; Gratulerer @MrMstone :) Den der er superfin og et godt alternativ til din no date :)
 
Redigert av en moderator:
Gratulerer med lekker TT, jeg er meget svak for disse.... Men, var det ikke en LB du skulle ha? :mrgreen:
 
Liker TT best jeg! Har aldri kjøpt annet. De dagene du synes det for mye bling, bare sett på en sort Nato så har du noe enklere.
 
Gratulerer med lekker TT, jeg er meget svak for disse.... Men, var det ikke en LB du skulle ha? :mrgreen:

Det er LN jeg alltid har "siklet på", men i det siste fikk jeg litt sansen for LB også med den nye skiva. Så annonsen var myntet til både LN og LB. LBen på finn.no har jo ligget alt for høyt i pris, men ser at han har gått litt ned i dag.
Foreløpig glad det ble en LN, siden det er den jeg i utgangspunktet har tenkt på - gå for det første man tenker på..
 
Gratulerer med lekker Sub!

Jeg "låner" den jeg har for salg noen timer om kvelden og det er IKKE for mye bling, heller en perfekt kombinasjon. Det var min drømmeklokke en gang, bare sjekk mine WTB et par år tilbake :)
 
Gratulerer med lekker Sub!

Jeg "låner" den jeg har for salg noen timer om kvelden og det er IKKE for mye bling, heller en perfekt kombinasjon. Det var min drømmeklokke en gang, bare sjekk mine WTB et par år tilbake :)

Foreløpig deler jeg ditt syn. Perfekt kombinasjon. Gir en ekstra "godfølelse". Og en ekstra grunn til å se på klokken.
Fikk du ikke tak i en 116613LN den gang du hadde WTB?