En liten 009 mod

hxw

Medlem
24. aug. 2011
Sted
7xxx
Da jeg endelig fikk delene modifiserte jeg i dag min skx009.

Før:
6227326717_d822c1049a_z.jpg

Under:
6227845538_a8b02de4fc_z.jpg

Etter:
6227326495_37210376f2_z.jpg

Fornøyd med resultatet :)

Detaljbilde av den nye "triplegrip" ringen:
6227845210_fc09a393ec_z.jpg

009 LV ??? :D

Så jo kult ut på bildene, men krasjer ikke blåfarven på skiven med den grønne bezelen?

Nei, jeg føler personlig at blåfargen er såpass mørk at den ikke kræsjer. Men så er jo det en smakssak igjen ;)

Digger "triple grip" ringen. Personlig syns jeg at den grønne og den mørkeblå står i kontrast til hverandre, men 009'en blir i det minste litt mer iøyenfallende på denne måten.

Var det en komplisert operasjon?

Det var relativt ukomplisert, slet litt med å få bezel inserten til å hoppe inn i ringen da inserten var litt hardere enn jeg forventa, men å skifte ring gikk kjempegreit :)

Det var relativt ukomplisert, slet litt med å få bezel inserten til å hoppe inn i ringen da inserten var litt hardere enn jeg forventa, men å skifte ring gikk kjempegreit :)

nice. vurderer å prøve en liknende mod på en amphibian.

Takk for tilbakemeldinger :D

Må si det lille jeg gjorde ga mersmak, men et eventuelt nytt prosjekt vil nok involvere litt mer kompliserte ting - som ny skive og visere :)

Den så jo riktig bra ut:)
Går selv og venter på en mod SKX031.Da jeg ikke har tid eller kunskap nok(enda)til og gjøre det selv...Kan jo slenge ut et bilde om det er av interesse?

famyklebust: kjøpte bezelinserten hos 10watches.

Mysil: Legg gjerne ut bilder! :D Alltid gøy å se mods :)