En liten guide til Geneve (og Vallee de Joux)

Medlem
25. sep. 2010
Sted
Oslo
Da har jeg fått finger'n ut og skrevet en guide til Geneve på bloggen min. Utrolig spennende å dra til Sveits, spesielt når man er i overkant interessert i vintage og klokke-historie.

Mest nytt, men noe vintage også. Blant annet denne frekkasen:

IMG_2472.jpg

Nei, jeg kjøpte den ikke. :)

Museer også fikk jeg også tid til. Som fanboy var jo Omega-museet en opplevelse. Fikk kjøpt boka også, den ultimate Omega-boka. ;) Skal komme tilbake til den.

EDIT: Ja, kjøpte jeg noe da? Vel, jeg hadde jo forberedt meg, og klokkekontoen var velfødd med både ferie- og skattepenger... :) Men det ble vanskelig å bestemme seg, eller egentlig: Finne noe man VIRKELIG hadde lyst på. Den Rolexen der oppe... Ja, det var vel det nærmeste jeg kom tror jeg. Det var like før. Men dere som kjenner meg, vet at jeg går og føler på den derre Rolex-følelsen... Den har ikke kommet helt der den skal være enda. Herr Ponti i butikken sa "it will come, you just wait..." og smilte lurt. Uansett har jeg gode kontakter nå, så jeg tror at det å finne en pen patinert 5513 skal gå relativt greit. I hvertfall enklere enn en pent patinert SM300... ;)

Redigert: