en liten opp og nedboxing

Medlem
16. nov. 2010
Sted
Oslo
Etter at vennegjengen hadde sin egen lille passaround av en Seiko Glossy Diver og jeg ikke vant trekningen så er det på tide med et nytt forsøk. Under parolen "aldri for mange klokkebilder" legger jeg ut en liten unboxing selv om jeg ikke har fått meg ny klokke.

Så hva har vi her? En Helson til?
f12c428a.jpg

Nei. Bare to H'er som lignet på hverandre gitt.
48968d63.jpg

De som kjenner klokken ser jo hva dette er på tross av skarpt lys.

b4eb5318.jpg

Der var den. Hamilton Jazzmaster Viewmatic.
9b2693bc.jpg

Og et Wristshot
5c5d0c6c.jpg

Har jo sett klokken utallige ganger på bilder men aldri live, så da har jeg aldri sett den fra siden.
Om jeg skal trekke frem noe positivt så likte jeg utseende på hvordan lugs og crownguards er festet på klokken istedefor å være en del av kassen.

9416e20e.jpg

Ellers så sitter det jo et eta 2824-2 med mer eller mindre samme beskjedne dekorering av urverket som på Kakhi Field King som jeg har.
b334a1a3.jpg

Så var det tilbake i boksen igjen og klar for passaround. Kul klokke. Får håpe jeg vinner denne gangen..

cf9a87ef.jpg

Kult konsept, regner med at dere øker innsatsen for hver runde slik at klokke blir dyrere og dyrere?

Gratulerer (en eller annen) med Glossy :)

Etter at vennegjengen hadde sin egen lille passaround av en Seiko Glossy Diver og jeg ikke vant trekningen

No such luck. Jeg vant ikke glossyen. eneste trøsten er at det gjorde ikke Boenna_69 heller:twisted:
Økning av innsatsen er planen.

Lefler også med tanken på at vi bare sender klokkene rundt i ring til det er nok klokker til at alle får når trekningen kommer.

Lilleputt passaround. Alle er vinnere :p

haha, ja, man kan ofte fine glede i andres sorg :)

Problemet med å la klokkene gå i sirkel er å vite når man skal stoppe og beholde klokkene, alle vil jo ha den dyreste. Evnt. holde det gående til alle har en klokke så trekke alle.

haha, ja, man kan ofte fine glede i andres sorg :)

Problemet med å la klokkene gå i sirkel er å vite når man skal stoppe og beholde klokkene, alle vil jo ha den dyreste. Evnt. holde det gående til alle har en klokke så trekke alle.

jeg foreslår Klokkeleken. På neste NURK kan alle delta, en uavhengig setter på musikk og klokkene bytter hender til musikken stopper. Den klokken du da har i hånda er din.

Kunne vært morro for de som ser på også, haha.

jeg foreslår Klokkeleken. På neste NURK kan alle delta, en uavhengig setter på musikk og klokkene bytter hender til musikken stopper. Den klokken du da har i hånda er din.

Kunne vært morro for de som ser på også, haha.

haha, fantastisk!