Etter at vennegjengen hadde sin egen lille passaround av en Seiko Glossy Diver og jeg ikke vant trekningen så er det på tide med et nytt forsøk. Under parolen "aldri for mange klokkebilder" legger jeg ut en liten unboxing selv om jeg ikke har fått meg ny klokke.
Så hva har vi her? En Helson til?
Nei. Bare to H'er som lignet på hverandre gitt.
De som kjenner klokken ser jo hva dette er på tross av skarpt lys.
Der var den. Hamilton Jazzmaster Viewmatic.
Og et Wristshot
Har jo sett klokken utallige ganger på bilder men aldri live, så da har jeg aldri sett den fra siden.
Om jeg skal trekke frem noe positivt så likte jeg utseende på hvordan lugs og crownguards er festet på klokken istedefor å være en del av kassen.
Ellers så sitter det jo et eta 2824-2 med mer eller mindre samme beskjedne dekorering av urverket som på Kakhi Field King som jeg har.
Så var det tilbake i boksen igjen og klar for passaround. Kul klokke. Får håpe jeg vinner denne gangen..
Så hva har vi her? En Helson til?
Nei. Bare to H'er som lignet på hverandre gitt.
De som kjenner klokken ser jo hva dette er på tross av skarpt lys.
Der var den. Hamilton Jazzmaster Viewmatic.
Og et Wristshot
Har jo sett klokken utallige ganger på bilder men aldri live, så da har jeg aldri sett den fra siden.
Om jeg skal trekke frem noe positivt så likte jeg utseende på hvordan lugs og crownguards er festet på klokken istedefor å være en del av kassen.
Ellers så sitter det jo et eta 2824-2 med mer eller mindre samme beskjedne dekorering av urverket som på Kakhi Field King som jeg har.
Så var det tilbake i boksen igjen og klar for passaround. Kul klokke. Får håpe jeg vinner denne gangen..