Siden det er utpakkingstrådene jeg koser meg mest med her på forumet, tenkte jeg det var på tide å bidra selv. Har jo åpnet noen pakker det siste året, dog uten at det har blitt dokumentert. Selve åpningen foregikk i går, men fikk ikke lastet opp før nå siden Photobucket har vært nede. Velvel, vi setter i gang. Beklager litt blurry bilder, macroen fungerer ikke optimalt på lav blender.
En Glycine! Men hvilken?
Jo, Airman No. 1. En nær sagt tro kopi av den første Airmanen som ble produsert i 1953, men med 12 timers visning og GMT-viser. Originalen var jo en 24-timers klokke.
Str. er autentisk, 36 ørsmå mm. Spørsmålet er hvordan den gjør seg på armen?
Jo, den funker! Litt uvant da det er den første klokka siden barneskolen som ikke måler 42 mm +. Men tror jeg skal bli fornøyd med denne med tiden.
Takk for meg!
En Glycine! Men hvilken?
Jo, Airman No. 1. En nær sagt tro kopi av den første Airmanen som ble produsert i 1953, men med 12 timers visning og GMT-viser. Originalen var jo en 24-timers klokke.
Str. er autentisk, 36 ørsmå mm. Spørsmålet er hvordan den gjør seg på armen?
Jo, den funker! Litt uvant da det er den første klokka siden barneskolen som ikke måler 42 mm +. Men tror jeg skal bli fornøyd med denne med tiden.
Takk for meg!