Jeg vant en ny og original Patek Philippe baseball cap i en konkurranse, denne ønsker jeg nå å auksjonere bort. Vi snakker selvsagt her om offisiell Patek Philippe «mearchendise» og jeg tror kanskje det ikke er så lett å få tak i denne.
Slik jeg har klart å lese meg til fikk PP produsert noen slike hatter i 2010 i et begrenset antall, disse er nå på vei til å bli samleobjekter.
Det er sikkert mulig å få tak i billige kopier på nett, men dette er altså en original.
Salgssummen i sin helhet vil bli gitt til Redd Barna, dokumentasjon for dette utloves. Jeg ønsker at pengene gis til dette formålet:Støtt Redd Barnas katastrofefond | Redd Barna
Pris?
Vanskelig å si, jeg ser det har blitt solgt noen slike hatter på eBay tidligere, jeg klarer ikke å finne noen aktive nå.
Gi bud!
Slik gjør du:
Bud gis til meg som PM her på TS, eller til epost bluebear.no@gmail.com. Jeg oppgir gjeldende bud fortløpende, budgiver forblir anonym. Dersom det ikke kommer noen bud, eller budene er for lave, forbeholder jeg meg muligheten til å utsette auksjonen. Jeg ønsker ikke å oppgi noen minstepris, men overlater til TS medlemmene å komme med utrop.
Auksjonen er åpen til søndag 20.7.2014 klokken 20.00