En litt annerledes unboxing

J

jayeff

Guest
På en måte blir dette en litt omvendt unboxing. Tok en tur til Gardermoen i dag, for å møte kjøperen av Smurfen f2f. Overlevering stod på menyen. Etter hvert stod også litt pasta på menyen, samt 2,5 timer med klokkeprat :)

IMG006.jpg

Kjøper gleder seg til å åpne
IMG007.jpg

Jeg fikk klå litt på hans Explorer II i mellomtiden :)
IMG016.jpg

Her sammen med min GMT
IMG015.jpg

IMG008.jpg

Han er kjapp i vendingene med unboxingen ;)
IMG009.jpg

IMG010.jpg

IMG011.jpg

Litt stor på armen, men lenka kan jo justeres :)
IMG014.jpg

Den vakre blå fargen. I´m feeling blue...
IMG017.jpg

Samlingen min krymper. Men, nå kan jeg spare og glede meg til nye innkjøp :)

Skulle ønske de bildene var av meg, som den heldige kjøper! Håper den nye eieren poster mange bilder av klokken fremover :)

Få ny eier til å lage seg en konto på sonen da. Eller kanskje han er her allerede?

Smurfen er så fin, jeg går i bakken bare av bildene. Bra den ikke blir å finne på GTG, jeg hadde sikkert daua.

Ett ord: DRØMMEKLOKKE! Gratulerer til ny eier.. Jeg drister meg til å tippe at denne havnet i nordligere strøk..?

Hmm.. Man skal vel si kondolerer med tap av smurfen. Dyreste smurfen jeg har hørt om. Blir artig og se hva som kommer nå Jayeff..

Ai ai ai... melankolsk, reversert unboxing? Det var nytt! Men gratulerer med ny klokke til anonym mann med fantastisk klokke! Håper vi får se den igjen på sonen.... :D

Smurfen forblir på sonen. Kjøper er et veletablert medlem her inne, men han skal få lov til å avsløre seg selv ;)

Smurfen forblir på sonen. Kjøper er et veletablert medlem her inne, men han skal få lov til å avsløre seg selv ;)
Det var da bra! Gå inn på SP-snikksnakk du Jayeff, så er du nok oppe og nikker blant klokkeadelen her igjen (Gir "poseinspektør" en dypere mening...).
:D

Det var da bra! Gå inn på SP-snikksnakk du Jayeff, så er du nok oppe og nikker blant klokkeadelen her igjen (Gir "poseinspektør" en dypere mening...).
:D

Den var da absolutt gyselig! Hvor finner du dem? :p