En litt forsinket UNboxing :D

Medlem
6. feb. 2014
Innlegg
2.006
Sted
Oslo
Denne unboxingen er som Egon Olsen ville ha sagt; timet og tilrettelagt:mrgreen:

Post nummer 100 kan ikke gå upåaktet hen, og da midelene ikke er ubegrensede, får man nesten rasjonere litt på unboxingene :p Denne lekkerbisken lå faktisk under juletreet for en liten uke siden, og den observante leser har kanskje sett den i "dagens" - da jeg ikke klarte å holde det for meg selv.

Dette er et merke som ikke så ofte er å se her på TS, så denne kommer nok til å lyse opp i dagens med gjevne mellomrom.


IMG_2772_zpsdf64f8d0.jpg


IMG_2778_zpse4076e17.jpg


IMG_2782_zps49ddb0d4.jpg


IMG_2786_zps5fc7561c.jpg


IMG_2788_zps15253502.jpg


IMG_2789_zps2607e19e.jpg


IMG_2795_zps8a7b611d.jpg


IMG_6011_zps1952190c.jpg



Desember har for min del vært en innholdsrik klokkemåned, så nå blir det stille en stund fremover... Hvertfall til neste år ;)

Takk for titten, og godt nyttår!
 
Redigert:
Denne unboxingen er som Egon Olsen ville ha sagt; timet og tilrettelagt:mrgreen:

Post nummer 100 kan ikke gå upåaktet hen, og da midelene ikke er ubegrensede, får man nesten rasjonere litt på unboxingene :p Denne lekkerbisken lå faktisk under juletreet for en liten uke siden, og den observante leser har kanskje sett den i "dagens" - da jeg ikke klarte å holde det for meg selv.

Dette er et merke som ikke så ofte er å se her på TS, så denne kommer nok til å lyse opp i dagens med gjevne mellomrom.


Desember har for min del vært en innholdsrik klokkemåned, så nå blir det stille en stund fremover... Hvertfall til neste år ;)

Takk for titten, og godt nyttår!

Det var en interessant komplikasjon: Den andre tidssonen vises "digitalt". Gratulerer med en vakker og anderledes klokke, og godt nyttår!

- ellers er jeg ikke så veldig imponert over at du skal vente til neste år med neste kjøp :)
 
Gratulerer! Flott klokke. Likte godt gmt-komplikasjonen.

Todda
 
Det må man si: En UN! Ikke mange av disse her. Utrolig morsomt med digital Home Time.

Gratulerer!