En lurker står frem

Bjorn

Støttemedlem
Medlem
16. mars 2011
Sted
Bærum
Hei alle sammen. Nytt medlem her. Min klokkeinteresse er ca 1 år gammel, dvs jeg har vært fascinert lenge men ikke samlet i mer enn et års tid. Ser at det er mange her som har hva jeg vil kalle dyre klokker (Omega, Rolex etc). Mine er mer beskjedne, selv om jeg gjerne skulle hatt fingrene i en Omega Seamaster 300. Har sett mange flott klokkebilder her på forumet, det er alltid gøy. Jeg har blant annet et par Christopher Ward-klokker, men den ene er dessverre for stor for mitt håndledd viste det seg. Så den skal selges. En rimelig men morsom klokke er en Seiko Bell-matic fra 1970 som jeg kjøpte på eBay og sendte til service. Liker ellers dykkeklokker.
Håper det er plass også til oss som ikke kan skilte med en Rolex!

Bjørn

Her er det plass til alle :) Velkommen!

Håper ikke folk der ute sitter med inntrykk av at man må ha mange/dyre klokker for å være medlem her. Alle er hjertelig velkomne :)

Velkommen! Det viktigste er at du poster bilder av urene dine og deltar i diskusjonene med flammende og subjektive innlegg!

Dette er ikke et sted for objektiv snusfornuft, kun følelsesladet entusiasme!

Velkommen til TS! Selv om Rolex er et dominerende merke her, er dette på ingen måte kun et forum for dyre klokker. Her finner du alt fra gamle lommeur til eksklusive ur til gamle digitale Casioer fra 80-tallet :) så lenge det viser tiden, vil vi gjerne se bilder av det og høre om det:)

Velkommen skal vi være! Vi er da inkluderende mennesker.

Alle nye medlemmer får 6 måneder dispensasjon for å skaffe seg den obligatoriske Rolexen. :mrgreen:

Personlig er jeg long overdue og venter på utkastelseordre. :p

Faktisk er jeg veldig interresert i å se noen bilder av bell maticen din, har sett litt på slike selv. Har litt lyst på en alarm. Hvordan er lyden i din?

Velkommen! Heldigvis har ikke ALLE Rolex. :) Jeg er selv student og i den spede start av å opparbeide meg en klokkesamling. Skulle riktignok gjerne brukt studielånet på en Rolex, men trenger desverre mat og vann.

Og husk bilder!

Faktisk er jeg veldig interresert i å se noen bilder av bell maticen din, har sett litt på slike selv. Har litt lyst på en alarm. Hvordan er lyden i din?

Beklager svært sent svar. Lyden på Bell-matic'en er klar og fin, men ikke høy nok til å vekke meg :D. Fungerer godt som alarm i våken tilstand. Skal se om jeg ikke kan poste noen bilder i en annen tråd.