En mandags morgen ...

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Uken startet godt, jeg var på trening 07.30 og på Bjerke 09.15. Der hadde de mye fint, så jeg tok turen hjemom for å skifte klokke på hånda før jeg dro på jobb :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Det kan se ut som om vi har fått en ny Paneristi blant oss..... ;)

Gratulerer med ny klokke !
Nå begynner jakten på alt "tilbehøret" :D :D :D

Se og se :) Du kan da bruke fantasien litt ...

Det var sol ute og jeg hadde startet dagen med en bra treningsøkt. I det jeg gikk forbi Bjerke fikk jeg ideen om å se om de hadde fått inn noen Paneraier sånn i forkant av lanseringen. Og det må jeg jo si at de hadde :D

Aleksander var veldig hyggelig og tok fram tre brett med klokker. Vi pratet løst og fast om klokkene, og jeg prøvde på en god del av dem. Hadde ikke prisen vært en issue i det hele tatt hadde jeg kanskje gått for en 233, men sånn ble det altså ikke :)

Jeg lot økonomi og smak begrense valget ned til 111, 112 og 183, alle modeller som jeg har sett på tidligere. Enkle og stilrene, og umiskjennelig Panerai slik jeg som fersking kjenner merket. Og valget falt på *drumroll* 111! :D

Dro umiddelbart hjem og tok av meg Autaviaen til fordel for nyklokka. Og har vel egentlig sett mye på klokka i dag uten å vite hva den er :roll:

Bilder kommer når det blir litt bedre lysforhold. Og dere ser meg både på Bjerke-lanseringen (i slutten av måneden?) og på GTGen.

Alt i alt en artig mandag 8)

Pam 111 Det må jeg si!! Et meget godt valg Anders. Gratulerer!!

Velkommen til Panerai-verden (endelig :) )

BRIO1368 skrev:

Takk! Det blir litt surfing framover, har ikke peiling på hva slags rem jeg skal gå for først. Den som fulgte med var ikke så hot. Vil gjerne ha en mørk (sort?) og en litt røff brun en. Men jeg har jo små lanker, så de bør ikke være for tjukke eller lange. Den brune som fulgte med var passe i størrelse ...

Noen forslag til remmer?

Gratulere så mye:) Her snakker vi skikkelig impulskjøp, eller ? :) Har også en liten godbit som kommer i posten i morgen, men det blir feil klokkemerke å poste her :roll:

Takk alle sammen! Det var et skikkelig impulskjøp, ja :D

En bra dag som akkurat ble avsluttet med en elggryte og et par glass vin, mens jeg smugkikker på klokka og samboeren ler av meg :mrgreen:

Takk, Juice! Ja, jeg mener at det var 183en jeg så på. Jeg er jo ikke så kjent med alle modellene, så jeg kan jo ta feil.

Husker ikke helt prisen for å være helt ærlig. Mer enn 111, men kan ikke helt huske hvor mye. Ca 35, kan det stemme? Jeg betalte 33 for min ...

Anders skrev:
BRIO1368 skrev:

Takk! Det blir litt surfing framover, har ikke peiling på hva slags rem jeg skal gå for først. Den som fulgte med var ikke så hot. Vil gjerne ha en mørk (sort?) og en litt røff brun en. Men jeg har jo små lanker, så de bør ikke være for tjukke eller lange. Den brune som fulgte med var passe i størrelse ...

Noen forslag til remmer?

Simona synes jeg er meget bra! :) http://www.simonastraps.com Så har du http://www.abp-paris.com Der kan du spesial bestille din rem på net og resultatet blir meget bra! Ellers er det bare å henge med på en GTG der er det som regel en del remmer som byttes/selges. Lykke til Anders!!

Frik skrev:
Anders skrev:
BRIO1368 skrev:

Noen forslag til remmer?

Simona synes jeg er meget bra! :) http://www.simonastraps.com Så har du http://www.abp-paris.com Der kan du spesial bestille din rem på net og resultatet blir meget bra! Ellers er det bare å henge med på en GTG der er det som regel en del remmer som byttes/selges. Lykke til Anders!!

Om du kikker på den første link-henvisningen under Panerai, så finner du de fleste, bl.a. Simona m.fl viewtopic.php?f=16&t=209

Lykke til, sees på GTG'en !