Har lyst til å kjøpe meg en litt dyrere klokke, men det virker jo ut som om det er en jungel av klokkemerker og typer der ute.
Jeg synes "helsvarte" klokker er kule, og vil nok derfor gå for en slik istedetfor en "klassisk stålklokke".
Prisnivået burde ligge på mellom 1-6.000kr. Jeg vil helst ikke ha tekstil eller lærreim.
Jeg har sett endel på watchfinder, men finner ikke så veldig mange fine helsvarte klokker i den priskategorien.
Jeg har ganske tynne håndledd, så gigantklokker tror jeg gjør seg dårlig.
Synes flere av Armani klokkene er fine, feks:
AR1440 Emporio Armani Super Slim Sort/Keramisk Ø43 mm Pris 3.665,-
AR1410 Emporio Armani Sort/Keramisk Ø42 mm Pris 4.270,-
AR1457 Emporio Armani Ceramic Sort/Keramisk Ø42.00 mm Pris 3.385,-
Men ettersom jeg har forstått så er kanskje ikke Armani akkurat noe "supert" klokke merke.
Er det noen som har noen synspunkter?
Kanskje noen andre forslag til fine sorte klokker i den prisklassen?
Diesel har vel også noen, men det blir vel litt som Armani, at de ikke er "klokkeprodusenter", og klokkene deres er vel ofte
litt "overdimensjonerte" itilegg...
Jeg synes "helsvarte" klokker er kule, og vil nok derfor gå for en slik istedetfor en "klassisk stålklokke".
Prisnivået burde ligge på mellom 1-6.000kr. Jeg vil helst ikke ha tekstil eller lærreim.
Jeg har sett endel på watchfinder, men finner ikke så veldig mange fine helsvarte klokker i den priskategorien.
Jeg har ganske tynne håndledd, så gigantklokker tror jeg gjør seg dårlig.
Synes flere av Armani klokkene er fine, feks:
AR1440 Emporio Armani Super Slim Sort/Keramisk Ø43 mm Pris 3.665,-
AR1410 Emporio Armani Sort/Keramisk Ø42 mm Pris 4.270,-
AR1457 Emporio Armani Ceramic Sort/Keramisk Ø42.00 mm Pris 3.385,-
Men ettersom jeg har forstått så er kanskje ikke Armani akkurat noe "supert" klokke merke.
Er det noen som har noen synspunkter?
Kanskje noen andre forslag til fine sorte klokker i den prisklassen?
Diesel har vel også noen, men det blir vel litt som Armani, at de ikke er "klokkeprodusenter", og klokkene deres er vel ofte
litt "overdimensjonerte" itilegg...