En ny vintage-forelskelse

Medlem
30. juni 2013
Sted
Drammen
En ny vintage-forelskelse har oppstått. Denne klokken vil være som en grail å regne for min vintage-samling. En ting er sikkert; den skal inn i samlingen på et eller annet tidspunkt!

Som noen sikkert har fått med seg har interessen min for vintage Tissot økt betraktelig. Jeg har brukt, og bruker fortsatt, en del tid på å lese meg opp på emnet og kom i den forbindelse tilfeldigvis over denne klokken:

4975d.jpg

For en klokke!

Her er det snakk om en Aquastar som er co-branded med Tissot. Kan det bli bedre? Bortsett fra muligens en Omega-Tissot kan ihvertfall ikke jeg komme på noe.

4975b.jpg

Håper virkelig ikke det dukker opp en slik for salg før Rolexen er i hus og nye finansielle midler på plass!

Benthos er heller ikke den eneste klokken som ble co-branded Aquastar-Tissot. Det finnes også disse Regate-modellene:

Tissot-Regate-3.jpg

p1090347cropmediumaz2.jpg

Det er jo ikke noe å utsette på hvordan disse ser ut heller!

Så jeg ber dere; Dersom dere skulle komme over en slik, ikke vær egoistiske. Gi heller gleden videre til en aspirerende Tissot-samler (les: meg) :eek: :mrgreen:

Tips mottas med stor takknemlighet :D

Kremt... I all beskjedenhet: That Watch and More: A Look into the Aquastar Benthos 500 :)

Synd du ikke postet tidligere, det lå ute på Omega-forumet en til salgs i forrige uke, dessverre solgt nå: FS: Aquastar Benthos 500 | Omega Watch Forums

Og heldig for deg: Co-branded er ørlite billigere enn de reine Aquastar-modellene. :)

EDIT: Jeg ser disse ganske ofte, skal gi beskjed.

Se der ja! Helt utrolig at jeg ikke har fått med meg det når jeg leste den artikkelen din :eek: Jaja, der kan man se..

Den som lå ute på Omega-forumet er sikkert den samme som lå ute på WUS for en uke siden også.. Nesten glad jeg ikke oppdaget den før det var for seint for det kunne gått heftig utover Rolex-fondet mitt :p

Og ja, gi gjerne beskjed :)

Se der ja! Helt utrolig at jeg ikke har fått med meg det når jeg leste den artikkelen din :eek: Jaja, der kan man se..

Den som lå ute på Omega-forumet er sikkert den samme som lå ute på WUS for en uke siden også.. Nesten glad jeg ikke oppdaget den før det var for seint for det kunne gått heftig utover Rolex-fondet mitt :p

Og ja, gi gjerne beskjed :)

Fikk du fiklet litt med min Aquastar på GTG-en?