En overraskelse i romjula

Medlem
7. aug. 2014
Sted
Hedmark
Da jeg fant en hentelapp for rekommandert sending i postkassa regnet jeg med at det var den 21 mm Nato som jeg har ventet lenge på. Det var nesten et lite sjokk å få overlevert en stor pakke som bare kunne inneholde klokka jeg ikke hadde regnet med å se noe til før langt utpå nyåret.

Ikke var jeg helt sikker på om denne var stort å glede seg til, heller, da det var et impulskjøp, og å dømme etter bildet var ikke klokka all verden. Men automatisk Citizen med cushion case, da ...

Selve utpakkingen hopper jeg over, den ble foretatt ved ovnen i 15 varmegrader, og jeg orket ikke å finne fram kamera. Klokka var imidlertid en positiv overraskelse! Mye finere enn på bildet. Lenka som satt på er heller ikke så gal, men jeg synes klokka ble tøffere på Nato i lær (24 mm som bare må strekkes litt).

Det var også en gledelig overraskelse at urverket er forgylt. Ikke verdens mest spennende urverk, men likevel.

Det er en forholdsvis stor klokke, men den ligger veldig godt på armen, og er nesten like flat som en quarts, så den passer godt på Nato.

Til slutt et bedre bilde av klokka jeg fikk i julegave (jeg hadde forventet en quartz, men ting begynner kanskje å synke inn hos slekta også ...):

Takk for oppmerksomheten og fortsatt god jul!

Gratulerer med to flotte beatere.

Er det "Breaking the Spell" du leser?

Todda

Gratulerer med to flotte beatere.

Er det "Breaking the Spell" du leser?

Todda

"Leser" er en overdrivelse. Med 27 blå grader, vedbæring, julebesøk, dyrepass osv. har det ikke blitt så mye tid til annet enn å bla gjennom. Men den skal leses, ja. Har du lest den?

"Leser" er en overdrivelse. Med 27 blå grader, vedbæring, julebesøk, dyrepass osv. har det ikke blitt så mye tid til annet enn å bla gjennom. Men den skal leses, ja. Har du lest den?

Nei, det skal jeg ikke skryte på meg. Jeg har lest mer om den enn i den ;)

Todda