En pakke fra USA! :D

Kohe321

Støttemedlem
Medlem
19. okt. 2011
Denne har vært en "long time coming", og etter mye om og men landet jeg endelig på en modell som har vært i tankene helt siden jeg først oppdaget den.

Har jo hørt mildt sagt mye positivt om DAVIDSW på TRF forumet, så jeg sendte en mail angående en han hadde for salg. Denne var dessverre akkurat solgt. Heldigvis hadde han bokstavelig talt akkurat fått inn en ny som han ikke hadde rukket å legge ut for salg på forumet enda. Den var "like new in box", men uten plast, og kjøpt i april i år. Ubrukt. Han sendte meg 17 bilder fra alle vinkler, gav en meget god pris og noen timer senere var bankwire sendt. Og jakten var over.

Snakk om proff selger! Kan lett anbefale ham.

Ventetiden er jo noe dritt. Må innrømme jeg har hatt et alvorlig tilfelle av F5 syken og vansker med å sove disse dagene. Pakken kom i går, men var så travel at jeg ikke fikk tid til å lage noen tråd. Så her er den!

Pakket i to fedexbokser og en fedexpose m/ bobleplast. Det liker vi!

IMG_1532.jpg

IMG_1533.jpg

Hmm, denne boksen er det noe kjent med.

IMG_3495.jpg

Hva kan dette være?

IMG_3497.jpg

Rolex Explorer 2 (16750) med hvit skive!

IMG_3509.jpg

IMG_3499.jpg

IMG_3501.jpg

IMG_3503.jpg

IMG_3505.jpg

IMG_3511.jpg

På hånden. Lenken passet perfekt ut av boksen. Det må jo være et tegn. Haha. :)

IMG_3519.jpg

Takk for titten.

Et lite stykke opp fra Seiko OM ;)

Grattis med grisetøff klokke, skulle jeg hatt en Rolex til en penge som ikke er ufornuftig hadde det nok blitt denne! :)

Gratulerer så mye, den var griselekker!! Dæven døtte det frister med en slik. ;)

Grattis så masse kohe321.....Som du sier den ventingen er,- og blir en belastning. Men når forløsningen er i hende,og du krafser i bobbleplast og annent stæsj....da forstår du meningen med dette. Tenk så guffent og åpne en slik skatt med vilepuls og bare-en-av-mange-pakker følelse:-? !!!

Til klokken- Den er bare griselekker og ultra kul. Ønsker og høre om du fikk godfølelsen på denne der og da ? husker din første Rolex du kjøpte der du noe skuffet ikke fikk godfølelsen før etter noen dager ?....men da den først kom så var det over stokk og stein;)

Mvh
Timebandit

Takk så mye alle sammen! Virkelig herlig å sitte å lese alle disse varme gratulasjonene med exploreren på armen. :)

Grattis så masse kohe321.....Som du sier den ventingen er,- og blir en belastning. Men når forløsningen er i hende,og du krafser i bobbleplast og annent stæsj....da forstår du meningen med dette. Tenk så guffent og åpne en slik skatt med vilepuls og bare-en-av-mange-pakker følelse:-? !!!

Til klokken- Den er bare griselekker og ultra kul. Ønsker og høre om du fikk godfølelsen på denne der og da ? husker din første Rolex du kjøpte der du noe skuffet ikke fikk godfølelsen før etter noen dager ?....men da den først kom så var det over stokk og stein;)

Mvh
Timebandit

Takk, og godt poeng du har der! Ja, godfølelsen sitter til de grader. Pulsen gikk fortere da jeg fikk den på armen, for å si den sånn - ingen synkende følelse eller antiklimaks.

Den føles bare så utrolig velproporsjonert og balansert. Den hvite skiven skinner virkelig, og kontrasten til de sorte viserne og den røde GMT-viseren er bare perfekt i mine øyne. Det er vanskelig å velge en favoritt mellom exp 1, exp 2 og suben, men jeg må faktisk innrømme at denne nok tar kaka. Jeg er helt forelsket.

Herlig med ny klokke på armen, gratulerer så mye.
Dette så da ut til å være et meget pent eksemplar av arten.