Under finner du min klokkesamling. Her er det ikke mye dyrt, men jeg syntes historien bak disse, designene og uverkene er interessante. Slik den er nå ser jeg lite struktur i samlingen, men det gjør meg ingen ting. Nå har jeg nok med å prøve ut alt det flotte klokkeverden har å by på. Ser dog at jeg har en ting for divere.
Tudor Submariner 79090
Nydelig sub fra 1988. Kjøpte denne for et par måneder siden og er meget fornøyd... Det har ført til egen sparekonto til sub/GMT II.
Omega med 30T2 urverk.
Kjøpt av min farfar på slutten av 40-tallet mens han var i Flensburgsbrigaden etter krigen. Denne hadde brukket balansehjulet og kom nettopp tilbake fra reparasjon hos Urmaker Sutterud på Bjølsen. Han hadde gjort en super jobb!
Seiko SKX009
Alle kjenner vel til denne.
Takk for oppmerksomheten!
Tudor Submariner 79090
Nydelig sub fra 1988. Kjøpte denne for et par måneder siden og er meget fornøyd... Det har ført til egen sparekonto til sub/GMT II.
Omega med 30T2 urverk.
Kjøpt av min farfar på slutten av 40-tallet mens han var i Flensburgsbrigaden etter krigen. Denne hadde brukket balansehjulet og kom nettopp tilbake fra reparasjon hos Urmaker Sutterud på Bjølsen. Han hadde gjort en super jobb!
Seiko SKX009
Alle kjenner vel til denne.
Takk for oppmerksomheten!
Redigert: