Det er ikke mange, men noen salg angrer jeg på. Da denne dukket opp på bruktmarkedet var det bare å slå til så fort som mulig før noen andre løftet blikket fra alle de tusen annonsene for overprisede Rolexer og oppdaget at det finnes gode alternativer. Jeg solgte min forrige for tre år siden og har sett etter en ny i ca like lang tid.
Innleveringen på posten ble godt dokumentert.
Under et døgn senere dukket denne pakken opp på døra mi. Kan det virkelig være samme pakke????
Posten imponerer fremdeles der altså.
Da får det være nok bilder av esker. Det er tross alt et forum for klokker, ikke esker. Innholdet ser heldigvis ut til å ha overlevd postens forsøk på destruksjon.
IWC Portugieser 7 days. Noen vil nok mene at 42mm er litt stort til å være en dressklokke. Jeg velger heller å si at den er stor nok til å brukes til casual samtidig som den er dressy nok til å gå til pent.
Innleveringen på posten ble godt dokumentert.
Under et døgn senere dukket denne pakken opp på døra mi. Kan det virkelig være samme pakke????
Posten imponerer fremdeles der altså.
Da får det være nok bilder av esker. Det er tross alt et forum for klokker, ikke esker. Innholdet ser heldigvis ut til å ha overlevd postens forsøk på destruksjon.
IWC Portugieser 7 days. Noen vil nok mene at 42mm er litt stort til å være en dressklokke. Jeg velger heller å si at den er stor nok til å brukes til casual samtidig som den er dressy nok til å gå til pent.