En spesialtilpasset ryggsekk...

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Jeg har fått i oppgave å handle inn en ryggsekk som muligens er litt spesiell.

Den skal huse en del delikat utstyr slik som laptop, kamera, samt mindre elektronisk - delikat utstyr. Pris er opp til omtrent ti tusen kroner, slik at jeg antar det er mye man kan få for dette.

Tanken er, en vanlig tursekk har som regel et hovedrom og noen smårom her og der, mens det jeg på en måte trenger er en stor "fotokoffert" eller pc-bag i forvokst størrelse. Det er vesentlig at det går an å bære den på ryggen - derav ryggsekk - samtidig som det er mest mulig beskyttelse for innhold, kombinert med flest mulig rom det går an å dele av, gjerne et system der man selv kan bestemme størrelse på selve rommet, litt samme prinsipp som disse aluminiumskoffertene man kjøper på claes ohlson - og modder som man vil, til klokker og tilbehør - ingen sammenligning forøvrig. Jeg er ikke særlig bevandret i sekkenes verden, og tips på dette mottas derfor med takk. Det skal benyttes i profesjonell sammenheng.

Mvh

Greg

FotoVideo i Møllergata har godt utvalg av fotosekker, kanskje noe som kan duge?

Flere av dem har vel muligheten for en viss modifisering av rommene, selv om de kanskje er spesialtilpasset kamera og objektiver.

WEB_Image%20Lowepro%20Pro%20Trekker%20600%20AW%20Mica%20Black%20Fo-1074773148.Jpeg

WEB_Image%20Dakine%20Quest%2028L%20Todelt%20fotosekk%20-1658022304.Jpeg

Redigert:
TAKK TAKK TAKK. Akkurat hva jeg trenger. Skal sjekke ut begge råd. Supert altså. Takk og takk.

Skal du ha en sekk som skal være med ut uansett vær så kan jeg anbefale AW sekkene til Lowpro som de har hos fotovideo. De har regntrekk integrert og tåler masse.

Blir ikke bedre enn dette til formålet:

HPRC3500-face.jpg

HPRC 3500 Custom Foam Waterproof Case

Vanntett også, om det har noe å si:) Du kan altså krysse elver med denne.

Her lager du også CUSTOM mold til akkuratt ditt behov til denne sekken:)
http://www.mycasebuilder.com/mcb.php

EDIT; @Greg photoutstyr tåler en del, grunnen til anbefaling av denne er det du sier om elektrisk utstyr pluss bærbar data.

Redigert av en moderator: