Dette er en dobbelutboksing, men kun den ene er min(dessverre).
En kompis og jeg var begge på utkikk etter noen litt dressy juleklokker Det ble da handlet fra to forskjellige TSere. Takk til MightyMovers og Fosen.
Først ut er min egen:
Brev= brevåpner Pakker=Rambokniv selvfølgelig
Baume & Mercier Classima 42 mm. Nydelig dressur.
Beklager dårlige bilder... Neste gang får jeg unboxe ett skikkelig kamera
Så over til kompisen min sitt. Var en gledens dag, når han tok kontakt og ville at jeg skulle hjelpe han med å finne et bra ur. Vi snakker om en seriøs ur-tviler(Polar har vært hans følgesvenn så lenge jeg har kjent han) som virkelig har kommet over på "The dark side". Morsomt
Jeg ville at det skulle være mest mulig anvendelig og med et bra robust urverk. Føler jeg traff bra, og gleder meg til å overrekke det til han personlig.
Hamilton Jazzmaster, med Valjoux 7750 hjerte. Virkelig pent ur. Mye bang for the bucks
Måtte selvfølgelig prøve.
Dårlig forsøk på bakside bilde... Bedre lykke neste gang
Vel, dett var dett for denne gang
Takk for titten
En kompis og jeg var begge på utkikk etter noen litt dressy juleklokker Det ble da handlet fra to forskjellige TSere. Takk til MightyMovers og Fosen.
Først ut er min egen:
Brev= brevåpner Pakker=Rambokniv selvfølgelig
Baume & Mercier Classima 42 mm. Nydelig dressur.
Beklager dårlige bilder... Neste gang får jeg unboxe ett skikkelig kamera
Så over til kompisen min sitt. Var en gledens dag, når han tok kontakt og ville at jeg skulle hjelpe han med å finne et bra ur. Vi snakker om en seriøs ur-tviler(Polar har vært hans følgesvenn så lenge jeg har kjent han) som virkelig har kommet over på "The dark side". Morsomt
Jeg ville at det skulle være mest mulig anvendelig og med et bra robust urverk. Føler jeg traff bra, og gleder meg til å overrekke det til han personlig.
Hamilton Jazzmaster, med Valjoux 7750 hjerte. Virkelig pent ur. Mye bang for the bucks
Måtte selvfølgelig prøve.
Dårlig forsøk på bakside bilde... Bedre lykke neste gang
Vel, dett var dett for denne gang
Takk for titten
Redigert: