En vakker tysker!

Medlem
28. jan. 2013
Innlegg
1.839
Sted
Bergen
God dag alle sammen!

Som jeg skrev i den nylig opprettede galleri-tråden min, så har jeg i det siste følt suget etter ett nytt "vennskap" på håndleddet. Jeg nevnte bl.a Iwc, JLC og Omega i galleri-tråden, men jeg kan bekrefte at det er ingen av disse merkene som har fått seg en plass i boksen denne gangen. Etter det jeg har fått med meg, så har dette uret vært innom flere her på sonen, og godt er det med tanke på at den da har vært i gode hender!;)
De gangene den har vært til salgs, har jeg nøyet meg med bare å se å nyte, men denne gangen var det nok så jeg tok affære å kjøpte det! Det er et flott ur med en nydelig bakside, definitivt et ur som skal brukes mye!

Jeg håper med dette at kjøpelysten kan "dempes" for en stund, men kjenner jeg den rett, så kommer den tilbake om en 2-månders tid.

Nok ord, over til bilder av herligheten!:cool: :


IMG_3830.jpg


IMG_3831.jpg


IMG_3832.jpg


IMG_3833.jpg


IMG_3834.jpg


IMG_3836.jpg


IMG_3837.jpg


IMG_3842.jpg


IMG_3840_1.jpg


IMG_3852_1.jpg


IMG_3851_1.jpg


Glashütte Original Panoreserve!

Aiaiai for et kunstverk! Veldig fornøyd, ligger fint på armen med sine 39.4 mm. Skal definitivt brukes til dressen!

Ha en fin dag videre alle sammen!

Mvh Sloppmann
 
Gratulerer, du bør vel komme opp med flere anledninger enn dress? Uret fortjener armtid:p
 
Det er ikke ofte at både frontpartiet og hekken er like tiltalende, men denne får det til.:)
Gratulerer så mye.
 
Meget misunnelig. Dette er en klokke som står høyt på min ønskeliste. Dessverre lot det seg ikke gjør denne gangen.
 
Takker så mye! Kan "berolige" dere med at dette skal brukes mye, langtifra bare til dress. En fin hverdagsklokke!
Kommer nok til å vises en del på dagens framover! :)
 
Redigert: