Hei,
Satt som vanleg å surfa på TS, når kona kom inn og sa: No er det min tur til å kjøpe klokke.
Spurte kva ho var på jakt etter, og fekk følgande beskrivelse (hennar svar er utheva under):
Størrelse: Stor (38-42mm?) Kona er 180 høg og har tynne handledd.
Klokketype: Lav profil til bruk med skjorte
Reim: Skinn eller tilsvarande (ikkje stål)
Tilstad: Ny
Verk: Mekanisk (sjølvsagt). Automatisk. Helst ikkje opptrekk.
Pris: Alt er relativt (dette går av Seadweller budsjettet mitt - så jo rimlegare dess betre for meg). Tenkjer i utgangspunktet max 30k.
Fra før har ho Speedmaster Reduced og Tag Heuer Aquaracer. Begge med lenke.
Begge har ho fått av meg - men er tydligvis klar for ei ny.
Dersom alt går etter planen så vert det "unboksing" av ei lita jente i starten av desember.
Hadde planlagt å strekke økonomi-strikken og kjøpe ein ny 114060 som barselpresang, men slik blir det nok ikkje ettersom ho har klar formeining om kva ho vil ha.
Håpar nokre kloke hovuder kan hjelpe meg å finne gode forslag til den perfekte klokka til henne, og som ho igjen kan gi vidare til jenta når den tid kjem. Klokke frå fødselsåret er stas!
Alle gode forslag mottas med takk
Satt som vanleg å surfa på TS, når kona kom inn og sa: No er det min tur til å kjøpe klokke.
Spurte kva ho var på jakt etter, og fekk følgande beskrivelse (hennar svar er utheva under):
Størrelse: Stor (38-42mm?) Kona er 180 høg og har tynne handledd.
Klokketype: Lav profil til bruk med skjorte
Reim: Skinn eller tilsvarande (ikkje stål)
Tilstad: Ny
Verk: Mekanisk (sjølvsagt). Automatisk. Helst ikkje opptrekk.
Pris: Alt er relativt (dette går av Seadweller budsjettet mitt - så jo rimlegare dess betre for meg). Tenkjer i utgangspunktet max 30k.
Fra før har ho Speedmaster Reduced og Tag Heuer Aquaracer. Begge med lenke.
Begge har ho fått av meg - men er tydligvis klar for ei ny.
Dersom alt går etter planen så vert det "unboksing" av ei lita jente i starten av desember.
Hadde planlagt å strekke økonomi-strikken og kjøpe ein ny 114060 som barselpresang, men slik blir det nok ikkje ettersom ho har klar formeining om kva ho vil ha.
Håpar nokre kloke hovuder kan hjelpe meg å finne gode forslag til den perfekte klokka til henne, og som ho igjen kan gi vidare til jenta når den tid kjem. Klokke frå fødselsåret er stas!
Alle gode forslag mottas med takk