Enda en pakke ...

Medlem
7. aug. 2014
Sted
Hedmark
Hentet en pakke til på Posten i dag. Denne har jeg faktisk planlagt en stund å kjøpe, så jeg er spent på om den er så fin som jeg tror ...

Enda en Wenger, ja, men den ligner ikke noe særlig på den forrige.

En helsvart klokke som erstatning for den altfor store Invictaen. Den har en litt spesiell skive som er noe av grunnen til at jeg falt for denne.

Har justert til norsk tid her. :) Skiva er lys mosegrønn ytterst, det synes dessverre ikke så godt på bildet, men den er utrolig lekker å se på! Skulle jeg ha noe å utsette på denne, måtte det kanskje være at det er 22 mm lugbredde. Det hadde muligens vært nettere og penere med 20 mm, men dette venner jeg meg snart til. Det er tross alt en herre/unisex-klokke.

At det er quartz gjør ikke så mye. Det går i stål til hverdags, og det er like greit at de som sjelden blir brukt går for egen maskin.

Nå er det bare en igjen ... :D

Grattis med ny klokke. Hva blir det neste? :confused:

Jeg kan røpe nesten alt; det er klokka jeg har hatt problemer med å bestemme meg for siden i sommer. En Orient Mako eller Ray. Jeg trodde valget skulle bli så enkelt, men så oppdaget jeg alle de forskjellige variantene. Siden alle er fine, og jeg ville bli fornøyd med hvem som helst av dem, ble det veldig vanskelig å bestemme seg ... :p

Nå er den underveis, og det er lov å gjette på hvem det er ...

Deretter skal jeg bare kose meg med klokkene mine, kanskje lære meg å lage reimer, skru litt osv. Jeg har jo flere enn jeg trenger, men vi damer er kanskje litt i overkant opptatt av at klokka skal passe til ditt og datt; sko, vesker, smykker, klær osv. Så det er nesten nødvendig å ha et godt utvalg. :D