Endelig bestemt meg for en keeper?

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Kan flippekongen beholde noe til jul ?

Det er iallefall det jeg skal prøve på nå. Og valget har falt på GMT IIC. Denne klokken har jeg hatt 5 ganger nå iløpet av det siste året. Jeg faller alltid tilbake på denne, så takk til TCCW som fikk meg til å innse at kanskje jeg skal ta dette som et hint ? :D

Derfor spør jeg dere, om dere har en, eller kjenner noen som vurderer å selge en til en fornuftig pris, så setter jeg stor pris på kontaktinfo. :D

Mvh rkjersem

hehe...5-fem-5 ganger?
Vel alle gode ting er seks sies det, og det høres jo sånn ut :)

GMT2c har jo det vært mange av på finn siste månedene så her bør sjansene være gode. En får vel en grei en til 35k eller?

Skjønner ikke hvordan du klarer å resonnere noe som helst ut av det kjøps- og salgsmønsteret:) Men lykke til i jakten på en keeper!;)

Hva med å kjøpe nevnte klokke, for så å sende den med post til deg selv hver gang du går lei:p

På den måten har du alltid "noe nytt" :D

Hva med å kjøpe nevnte klokke, for så å sende den med post til deg selv hver gang du går lei:p

På den måten har du alltid "noe nytt" :D

Hehe, den var jo veldi smart :)

Mogens: Kommer vel frem til det ved at det er den klokken jeg har hatt flest ganger og lengter tilbake til:mrgreen:

Men det betyr at nyinnkjøpte 16710 må ut?
En vakker dag skal jeg ha meg en slik - men midlene er nok ikke på plass helt enda. Har ikke hast :)