Endelig Darksider Oppdatert 24.11.

Ja her kom den jo... Et nydelig eksemplar, si ifra hvis du trenger justering av ankerkjettingen, som du sikkert vet skal det synes fullt og helt når du har øverste skjorteknapp åpen... Evt velger en del å forlenge lenken ytterligere, slik at det kan henge på utsiden av plagget, og da i brysthøyde.

Spennende å ha fulgt deg i jakten.

Denne blir du fornøyd med.

Gratulerer :)

Gratulerer MM. Fortell oss litt mer om den. Ser det er en 14060, men fortell gjerne litt om årstall, historie, tilstand osv.

Slike poster som dette gjør at jeg begynner sterkt å vurdere enn Sub, selv om jeg trodde Oyster-hungeren skulle være stilt etter å ha skaffet både GMT og Tudor Sub.

Velkommen hjem :D
Takk, det føles godt.

Grattis MM! Var på høy tid at du kom over i skumringen. Regner med at det er stor overgang når du bytter fra Paneraien til denne.
Takk-takk. Overgangen er enorm, men klokkene er så forskjellige som to klokker kan bli og begge gir meg en godfølelse.

Gratulerer. :) Hvis det skulle vise seg at du nå er uhelbredelig bitt, kan du trøste deg med at du ikke er den første som trodde han vil klare seg med en sub. :)
Takk for det. Jeg har allerede begynt jakten:)
Gratulerer så mye MM! Flott klassiker!

Gratulerer og velkommen;)

Gratulerer med en sub i mørket.

Gratulerer så mye! Er aldri så lite misunnelig ..

Fantastisk - begynner å kjenne suget fra skyggesiden når jeg ser denne.

GRATULERER!

Gratulerer, MM! Vi (les: hans) hadde nok tålt å ta denne i øyensyn på Olivia også, men dette funker :)

Nydelig Sub MM!

Grattis!
Takk skal dere har, gutter!
Grattis MM!
Bra frekvens på unboxingene nå :)
Takk-takk.
Har vært slapp på fotografering i det siste og sonen er "snytt" for en offentlig unboxing av PAM372. Er dog postet i SP.
Bon non sub son;)

The dark side is the only side....

Gratulerer! Den var flott!
Kjempetakk, gutter!
Gratulerer!
Du stod i mot presset i 1,5 år, ikke verst! ;)
Takk for det. Har vært ganske hardt. Presset er enormt:)
Veldig flott sak, og synet gir meg kraftige abstinenser.... Nyt den..og ta den med til Bergen ;)
You bet'ya. Må jo ha noe som tåler regnværet:)
Gratulerer!!

Gratulerer med flott Sub! :)

Takk skal dere ha!
Gratulerer så mye! Den sitter jo som et skudd.
Fikk godfølelsen med en gang. Takk for konsulentbistand gjennom lang tid - både når det gjelder denne og annet jeg har lurt på.
Ja her kom den jo... Et nydelig eksemplar, si ifra hvis du trenger justering av ankerkjettingen, som du sikkert vet skal det synes fullt og helt når du har øverste skjorteknapp åpen... Evt velger en del å forlenge lenken ytterligere, slik at det kan henge på utsiden av plagget, og da i brysthøyde.

Spennende å ha fulgt deg i jakten.

Denne blir du fornøyd med.

Gratulerer :)
Takker deg for gode innspill underveis.
Blir neppe ankerkjede på meg. Din avatar er ikke mitt forbilde, for å si det sånn:)
Gratulerer MM. Fortell oss litt mer om den. Ser det er en 14060, men fortell gjerne litt om årstall, historie, tilstand osv.

Slike poster som dette gjør at jeg begynner sterkt å vurdere enn Sub, selv om jeg trodde Oyster-hungeren skulle være stilt etter å ha skaffet både GMT og Tudor Sub.
Takk skal du ha.
Det er en 14060 fra 2003. Så langt jeg kan se er den solgt ny av "General Motors"??? Den har vært innom minst to sonere før meg - sist hos JFK, og skal ha hatt service i 2010. Den ser ut som om den skulle være brukt et par uker. Selv med mine +3 lesebriller kan jeg ikke se annet deskdivers og småswirls på lenken. Meget fornøyd etter en het natt med denne.
Velkommen inn i varm og gratulerer med flott 14060!

Gratulerer med en klassiker! :)

Stor takk for hyggelige ord!

Jeg har vurdert 114060. Den er etter mitt syn veldig forskjellig. På godt og vondt. Lenken er av en annen verden. Bezelen er super. Kasseform og indekser finner jeg ikke like attraktive. Jeg har lenge veid for og mot. Pros & cons.

At det skulle bli no-date har lenge vært klart. Jeg ser at cyclopen er Rolex' "varemerke", men er allikevel en no-cyclop mann. Enn så lenge:)

Bortsett fra lenken kan jeg ikke finne noe å sette fingeren på. Jeg er strålende fornøyd som Darksider.

Her strømmer det på med gratulasjoner. Stor takk til alle sammen. Det varmer et gammelt hjerte - som til alt overmål har vært veldig tvilende til The Dark Side.

Moro at du får godfølelsen da, håper den blir værende ;). For da er plutselig ballen i gang.... :eek:

Gratulerer med en flott Rolex!:D

Velkommen til "The dark side" eller sonens lille "SUB-kultur"!he he:D!

Grattis med Sub!:D
Alle må jo ha minst en Sub i boksen.;)
Må innrømme at non-cosc skiven er finest. Classy saker.

Gratulerer så mye og velkommen inn i klubben. ;)
Skjønte fort at det var helt riktig å skaffe meg en slik har aldri angret på det. :D

Gratulerer så masse med en fet klassiker! Er forhåpentligvis ikke lenge til jeg realiserer en Submariner selv:)

Gratulerer MM! Dette var vel et spørsmål om tid.

Grattis med den, MM! Begynner å bli en godt utrustet klokkeboks i Valdres nå:p

Ja, du har vært flink å ikke flippe i det siste MM. Artig å følge med på hvordan terskelen for innkjøp og størrelse på samling jevnt og trutt går oppover :cool: Virkelig fin bredde på samlingen etter det jeg kan huske. Finnes det en samletråd?