Endelig her!! Den første av de siste :)

Medlem
22. sep. 2011
Nå har jeg ventet siden April!!! endelig er den her. Ferskeren en skillingsboller på hjørnet rett ut av pakken fra Bjerke i Bergen. Første mann til møllen itillegg!!! Første med denne i Bergen(dvs ihvertfall som er kjøpt her!)
Så da er det bare å takke for utmerket service av damene i butikken!

Nydelig boks!!

Lurer på hva det kan være!

Men er det ikke?

Jo, det må det være :)

Er ikke den nydelig??

Ahhh!!!!

The end :p

P1020373.jpg

Den er helt konge:D Grattis

Gratulerer så mye med ny Rolex. Ikke så mye som kan måle seg med en helt fersk klokke.

Den ser smashing ut.
Gratulerer så mye og velkommen til galskapen;)
Jeg blir nysgjerrig på hvor lenge du har ventet med å poste noe i og med at dette var en fabelaktig første post.

LENGE!!

Den ser smashing ut.
Gratulerer så mye og velkommen til galskapen;)
Jeg blir nysgjerrig på hvor lenge du har ventet med å poste noe i og med at dette var en fabelaktig første post.

Ventet altfor lenge :) Har beveget meg mest i Seiko verden inntil jeg så denne klokken ifm med artikler rundt Basel. Gikk rett på Bjerke og satte meg på liste.. Og nå intens sparing og flere måneder senere min første Rolex i hus...

Ventet altfor lenge :) Har beveget meg mest i Seiko verden inntil jeg så denne klokken ifm med artikler rundt Basel. Gikk rett på Bjerke og satte meg på liste.. Og nå intens sparing og flere måneder senere min første Rolex i hus...

Way to go :D

Gratulerer med både konge klokke og det at du var den første til å bokse ut den nye Explorer II her på tidssonen:)

Gratulerer

Telefonen, den kimte hos meg også i dag, dog må jeg unne kun deg denne gleden i dag. Og hvilken glede!

Den er veldig veldig kul

Wow!!
Gratulerer! Hvordan føles den på armen? Hvordan oppleves viserne?

Den ser uansett skamløst lekker ut!

Skikkelig klokke!

Wow!!
Gratulerer! Hvordan føles den på armen? Hvordan oppleves viserne?

Den ser uansett skamløst lekker ut!

Siden den strengt tatt er stor og min arm er liten så må jeg si at den er akkurat stor nok. Kassen er laget slik at den er tilgivende for også de med slanke håndledd. Men den kunne ikke vært en mm større :) Rett og slett utrolig comfy om jeg får si det på den måten. Viserne synes jeg er passelig stor til skiven, hadde de hatt slankere visere ville den blitt seende kjip ut føler jeg.