Endelig her!

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
God aften, medasylanter :D

Da er tiden kommet for årets siste (??) unboxing herfra. Denne har jeg ventet på siden kjøp 20. okt. Leeeenge!

Jeg gjør oppmerksom på at kameraet gikk tom batteri midt i utpakkingen, men det stoppet ikke meg. Ble derfor dårlige mobilbilder. Dere er herved advart.

Har vært svak for denne i flere år, men avgjørende for kjøp nå var for det første at jeg kjøpte en tilsvarende i sommer i anledning fatterns store dag, og ble selvsagt forelsket i den. Deretter var det Minutemans bilder som brakte meg over i det definitive kjøpsmodus. Så takk skal du ha! :D

Ok, let`s get it on! Hold fast for no nonsense unboxing!

Ingen overraskelser her
IMAG1743.jpg

Fin rød boks!
IMAG1745.jpg

Der var den ja :D 2254 in da house!
IMAG1749.jpg

WS
IMAG1753.jpg

Sammen med bror Electric Blue 2255.
IMAG1756.jpg

Herlig, endelig sverdvisere og 2254.80 på meg og. Klassiker :)
Nå venter vi bare på at fetter Speedmaster Pro kommer hjem fra litt tilsyn så er familien samlet.

Takk for oppmerksomheten!

Takker, watchloveroslo!
Jeg mangler "Bare" en PO Liquidmetal LE nå, så er jeg i mål...hehe..og en IWC Porto...og en RedSub... :D

Gratulerer med en litt mer sober bror av EBen. Når skal du begynne å flytte på bezelene? :mrgreen:

Tusen Takk, Tore!
Hehe, er ikke bezelbytte på Omega en hel operasjon? Tror jeg står over inntil videre :)

Kjempefin. Gratulerer. Skal som nevnt mange ganger før ha en seamaster med sverdviser en dag, men får se om jeg klarer å holde meg til planen litt til.

Har fot tiden ikke strøm i stua, av uante grunner, og derfor ingen tv titting. Deilig med så hyppige unboxinger!

Grattis med fint ut, prøvde selv en ny Omega hos Urmaker Larsen i sandvika for noen dager siden. Fine klokker, men ikke sikker på skeletonviserne på den nye electric blue.

Har fot tiden ikke strøm i stua, av uante grunner, og derfor ingen tv titting. Deilig med så hyppige unboxinger!

Grattis med fint ut, prøvde selv en ny Omega hos Urmaker Larsen i sandvika for noen dager siden. Fine klokker, men ikke sikker på skeletonviserne på den nye electric blue.

Sjekk sikringen. ;)

Kjempefin. Gratulerer. Skal som nevnt mange ganger før ha en seamaster med sverdviser en dag, men får se om jeg klarer å holde meg til planen litt til.

Takk Espenbki og Prippa. Er veldig glad for jeg har sikret meg tre "utdødde" Omegamodeller :D

Målet for resten av året er å ikke ryke på flere unboxinger :D

Sorry for alle de sinnsykt pinlige skrivefeilene.. Har vært litt hektisk idag og det har blitt skrevet mye på tastaturet, fort.

Men igjen gratulerer. :)

Grattis så mye med en nydelig OMEGA!
Et utsøkt supplement til samlingen din dette, og jeg skjønner meget godt fascinasjonen din for OMEGA.

Enjoy!:cool:

Gratulerer med nytt... :D

Grattis så mye med en nydelig OMEGA!
Et utsøkt supplement til samlingen din dette, og jeg skjønner meget godt fascinasjonen din for OMEGA.

Enjoy!:cool:

Tusen takk, tudor og Moore!
Ja jeg har røket på en Omega-renessanse den siste tiden, takket være et par TS-medlemmer :)
Ellers er jeg fortsatt spent på hva din julegave til oss på unboxingsfronten blir, Moore!! :D