Endelig kom dressklokka!

Medlem
5. mars 2014
Sted
Oslo
Etter litt tid på TS skjønte jeg fort at ingen av klokkene jeg har passet veldig godt som dressklokke, og etter et forsøk med en ebay-russer som dressklokke fant jeg fort ut at jeg måtte ha noe skikkelig. Tittet på de vanlige dressklokkene i min prisklasse, og de er jo fine, men ingen av dem virkelig traff meg, ingen lyste opp og skrek kjøp meg, før jeg tittet innom en britisk side. Da ble det handel, og i går så kom den i posten, akkurat i tide til bryllupet jeg skal i til helgen :)

Nok prat, her er bildene:

Godt innpakket:
unbox1_zpsdb0fb471.jpg

Kort prosess på esken:
unbox2_zpsca492b98.jpg

unbox4_zpsbaef4a2e.jpg

unbox3_zps2b335f9a.jpg

Pusseklut fulgte også med:
unbox5_zps9bb7938f.jpg

unbox6_zpsf0fab4fa.jpg

unbox7_zps504ed2fd.jpg

unbox8_zpscdf31856.jpg

unbox9_zps919be3a2.jpg

Der var den! CW C5 Malvern, med Sellita-urverk. Klokken har også en nydelig signert krone som jeg glemte å ta bilde av :) Eneste er at den er på innerste hakket på nederste bildet, så den sitter ikke tight på armen.

Takk for titten!

Takk :) Veldig fornøyd med den foreløpig! Også litt gøy å ha en klokke som jeg ikke har sett så mange andre av hverken her inne eller ellers :)

Gratulerer med fin klokke!

Du får kjøpe deg en ny og litt kortere rem. Evt lage et ekstra hull i den du har, men da tror jeg at den enden som stikker ut blir litt for lang.

Takk :)

@Minuteman Jeg har en sort skinnreim fra Crown&Buckle (som er på dress-russern) som jeg tenkte jeg skulle prøve på. Skal jo ha sorte sko/belte til dressen så da passer det sikkert bedre i bryllupet.

Redigert av en moderator:
Gratulerer :) Når det gjelder rem, så er det flere her på TS som lager på mål. Akkurat kjøpt en second hand, opprinnelig laget av @Olando og den er helt fantastisk. Anbefales varmt!

Redigert av en moderator: