Endelig medlem i klubben!

Medlem
10. april 2013
Da var endelig dagen her! Orket ikke å vente på 005 som jeg hadde bestilt, så klinte til på en 312 istedenfor som jeg fikk på dagen!ble jo noen ekstra kroner, men angrer ikke på det. Hadde jeg klart å legge ut bilder så skulle jeg lagd en unboxing.
Så langt ekstremt fornøyd med utseende og hvordan den sitter på armen. Panerai-følelsen er jo bare fantastisk!

Da var endelig dagen her! Orket ikke å vente på 005 som jeg hadde bestilt, så klinte til på en 312 istedenfor som jeg fikk på dagen!ble jo noen ekstra kroner, men angrer ikke på det. Hadde jeg klart å legge ut bilder så skulle jeg lagd en unboxing.
Så langt ekstremt fornøyd med utseende og hvordan den sitter på armen. Panerai-følelsen er jo bare fantastisk!

Gratulerer! Kjøpt hos Bjerke? Vet de har (hadde) en PAM312 inne. Var innom å så på den tidligere denne uken.

Tipper helgen blir smooth den på armen :D

Gratulerer! Kjøpt hos Bjerke? Vet de har (hadde) en PAM312 inne. Var innom å så på den tidligere denne uken.

Tipper helgen blir smooth den på armen :D

Den har de ikke lenger!:)
Problemet med bilder er at jeg kun har IPad. Men dere vet jo hvordan en #312 ser ut ;)

Gratulerer!! Knallfet Panerai.

Men, som du vet -
images

Grattis med fet 312! Var mitt steg inn som Paneristi også, og aldri angret.
Men, du må like gjerne først som sist får orden på bildeopplegget, være seg instalering av photobucket eller noe annet, for INGEN unnskyldning "å bare ha en iPad ..." er kamera på den også;0)

Nå har jeg lastet ned photobucket, men bildene vil jo ikke inn i selve tråden! Blir jo helt gal!

Nå har jeg lastet ned photobucket, men bildene vil jo ikke inn i selve tråden! Blir jo helt gal!

Last opp bildene i photobucket, og logg deg inn med samme brukernavn og passord under på denne siden (når du skal skrive et innlegg).
Da skal du kunne se de siste 6 bildene du har lastet opp, og når du markerer ett bilde, kopierer du linken som står i ruten under (img: ) og limer dette inn her hvor du skriver.