Endelig skal det dobbeltunboxes!!!11

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Snart.... :mrgreen:

3usa5e5a.jpg
aragamaz.jpg

Postet med Nokia 5110 via SMS

Luremus!:twisted:

Billedteksten var vel ikke helt treffende, men selve bildet var for bra til å ikke lime inn ;)
teased-tease-payback-pull-pigtails-lesson-demotivational-poster-1291657207.jpg
:oops:

Ser ut til at første utpakking blir i morgen, noe som jeg anser litt som en ventepølse på Fedexen. Fullstendig impulskjøp, men har hatt ønske om en siden jeg første gang oppdaget merket :)

file-11.jpg

file-13.jpg

file-14.jpg

file-15.jpg

file-16.jpg

file-17.jpg

file-18.jpg

En Doxa SUB1000T. Verdens første dykkerur med oransje skive. Den ble brukt i sin tid av Jacques Cousteau. Merket døde ut i quartz-krisen og har kommet tilbake i senere år. Denne modellen er basert på den originale SUB300T som kom i 1967.

Les Hopalong sin glimrende anmeldelse her: Doxa SUB 1000T Professional og Sinn EZM 3 – Tidssonen – Norges største nettsted om klokker

Har hatt lyst på en Doxa siden jeg tilfeldigvis dumpet innom hjemmesiden deres for mange måneder siden, og når denne dukket opp til en hyggelig pris på TS var det bare å slå til! Kvalitetesfølelsen er ekstremt høy i forhold til at det er noe jeg vil kalle en budgetdiver. Tror denne kan bli lengre i samlingen enn andre klokker jeg har hatt i samme prisklasse :mrgreen: