Endelig! Bursdag, min første "voksenjobb" og en gryende klokkeinteresse måtte kulminere i noe. Bildene er et par dager gamle, måtte få registrert meg her inne først! Unboxingen er gjort på kontoret, og bildene tatt med mobilen. Hadde ikke sjans på å vente til jeg kom hjem til et bedre kamera!
Fikk denne boksen, som er amatørmessig sensurert for å utelate navnet mitt og arbeidsstedet mitt
[/URL][/IMG]
Vel ute av esken avslører produsenten seg på boksen, men har jeg bommet og kjøpt en penn??
[/URL][/IMG]
Heldigvis står det "service guide for watches"
[/URL][/IMG]
Og hva skjuler seg inni? En Montblanc Timewalker chronograph 101549
[/URL][/IMG]
Måtte sporenstreks på hånden. Lyset på kontoret tillater ikke så godt å vise hvor vakre de rosègull-belagte viserne egentlig er!
[/URL][/IMG]
Digger også detaljene på sidene av klokken, med Montblanc-logoen inkorporert i skruene og på kronen!
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
Sitter på en alligatorskinn folding clasp, veldig behagelig!
[/URL][/IMG]
Fikk tilslutt kommet meg ut i vårsolen etter jobb, da kommer alt mye bedre til sin rett med klokken. Jeg er rett og slett forelsket!
[/URL][/IMG]
Takk for titten!
Fikk denne boksen, som er amatørmessig sensurert for å utelate navnet mitt og arbeidsstedet mitt
Vel ute av esken avslører produsenten seg på boksen, men har jeg bommet og kjøpt en penn??
Heldigvis står det "service guide for watches"
Og hva skjuler seg inni? En Montblanc Timewalker chronograph 101549
Måtte sporenstreks på hånden. Lyset på kontoret tillater ikke så godt å vise hvor vakre de rosègull-belagte viserne egentlig er!
Digger også detaljene på sidene av klokken, med Montblanc-logoen inkorporert i skruene og på kronen!
Sitter på en alligatorskinn folding clasp, veldig behagelig!
Fikk tilslutt kommet meg ut i vårsolen etter jobb, da kommer alt mye bedre til sin rett med klokken. Jeg er rett og slett forelsket!
Takk for titten!