Endelig!

Hugo Cabret

Støttemedlem
Medlem
9. des. 2014
Innlegg
1.947
Sted
Sandefjord
Endelig er jeg her, klar for det store sparemålet de siste 3 årene...

4F72C7D2-CC34-456F-BF13-890524FF45CA.jpeg


 
Denne klokken ble ganske raskt min absolutte favoritt etter at klokkeinteressen våknet i 2014. Den er min oppføring i tråden «Hva er din realistiske grail».

Jeg har lest omtaler og historier og studert bilder i dagens og mange andre tråder.

Jeg startet for sparingen til denne i begynnelsen av 2015. Kjøp på kreditt har jeg ikke sansen for. «Det blir alltid mye dyrere» forteller jeg ungene stadig, men med pristigningen som har vært på Omega de siste årene er jeg usikker...

Sparingen har ikke vært uten flipping og ventepølser. Ettersom kontoen vokste, ble stadig flere klokker innen rekkevidde. Seamastere med sverdvisere har jeg også et godt øye til. Først ble det en GMT i oktober 2015, som jeg solgte nå. Så ble en Electic blue i september 2016, den har jeg ingen planer om å selge

Klokken finnes i en rekke flotte varianter, men for meg er det den grunnleggende modellen som gjelder.

DED57322-1DEC-456B-A197-77255240690F.jpeg


Tur til månen? Det skal i alle fall ikke tå på klokka....
 
Gratulerer, fantastisk følelse den du sitter med nå, å ha nådd et langsiktig sparemål :) nyt klokken din, dette har du helt sikkert fortjent:D
 
  • Liker
Reaksjoner: Hugo Cabret
Som jeg ofte sier til en klokkekompis: Du trenger bare Speedy.
Gratulerer med en klassiker!
Håper dere får vært med på mange eventyr sammen :)
 
For en herlig øyeblikk, alltid koselig å lese og tenke seg gleden andre har på jakt etter en grail.
Gratulerer med en ny og nydelig Seedmaster unge mann! :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Hugo Cabret