Englands/Londons Blancpain FF

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Sitter og titter på nettet. Target? Vintage Blancpain, dere vet hvilken. :p

Så slår det meg, at det virker som det er lettere å få tak i en Rolex Comex, eller en milsub for den saks skyld, enn en vintage Fifty fathoms, i hvert fall i Det Forendede Kongerike. Hva betyr dette? Er folk SÅ fornøyd at de sitter og ruger? Er dette i sannhet et så samlerverdig ur? Prisene når et slikt ligger ute er jo ikke sååååå høye (alt er relativt, men ikke umulig å få de for fra 30`pluss...?)

Hva er dette? Noen som har en god forklaring? :confused:

Frodo er gjerne den som best kan uttale seg her, iom at han er eier av en slik :cool:
Etter å ha brukt alt for mye tid på TRF i det siste, er jeg dog ikke i i tvil om det ikke finnes noen kupp innen vintage. Skal man ha de riktige utgavene/detaljene så koster det det. Og skikkelig DD vedrørende selger er avgjørende.

Håper å se flere FF på forumet :cool:

Eksemplet er fint det. Bare alt for dyrt...
Greg og jeg har pm'et om dette tidligere, så jeg har git han info om mitt kjøp; hvor, pris, etc.
Det er utrolig kule ur. Veldig gla' i min, gitt!

Den erabsolutt grei nok den;) Sjekk navnet på den sjappa, Cars and watches, kan det bli bedre enn det. Husker jeg har snublet over dem tidligere, da hadde de en supersjelden tudor til 150 tusen som jeg absolutt kunne ha tenkt meg. Og ja, jeg har pm med Frodo ang hans kjøp... De urene er dog ikke lette å spotte på de forskjellige hjemmesidene til london-gutta nå om dagen. Mulig at alt ikke legges ut, og at en telefon til en eller flere blir litt oppklarende.