Enten flere eller the one and only?

Havvo

Støttemedlem
Medlem
22. sep. 2011
Sted
Bergen
Hei, alle sammen. Jeg solgte min 116610LN for en mnd siden og har mistet nattesøvnen etter dette....

Ville dere hatt:

1 stk 2010 mod Planet Ocean, sort bezel, hvite tall, XL, dønn strøken
1 stk 2007 mod blå Seamaster Coaxial James Bond edition, dønn strøken
1 stk 2012 mod Tudor Black Bay

Dette er de 3 klokkene jeg har nå. Tenkte at det var bedre å ha 3 fine klokker av god kvalitet enn den ene Sub'en. Men nå er jeg så usikker som jeg aldri før har vært. Økonomien tillater ikke i pose og sekk, så spørsmålet mitt til den gemene hop er om jeg bør selge disse 3 og jakte på en Ny Sub C, eller å ha disse 3 er et bedre alternativ. Hjertet mitt peker mot Sub C, men jeg lurer på hva dere andre ville gjort.

Setter pris på svar snarest, jeg har tenkt på dette dag og natt de siste ukene og er vinglepetter delux....

Gå for the one and only. Bruk den til alt. Bytt remmer for variasjon. Utrolig godt å ha en man virkelig setter pris på. Mener og man setter mer pris på et ur om man bare har et. Men det er min mening. Gå for det ene ultimate du vil ha. Du kommer ikke til å angre.

Nå er jo du i di natur monogam CD, jeg synes det er mye bra i den trioen der. Eneste som ikke er helt min kopp te er kanskje James Bonden. Bytt den med en aqua terra eller noe annet dressy så er du i boks ;)

Hehe! Det er faktisk den jeg liker best! Fordi den bare er 41mm og ganske lett og føles omtrent som en Sub på håndleddet. Kanskje heller ta en av de andre ut...jeg liker divere som dere sikkert skjønner. Det skal være vanntett og det skal være lenke. Sub'en dekker likssom alt. Den er i tillegg dressy..

Jeg ville solgt James Bond og Tudor, for deretter å spare til Suben. Eller spare først og selge etterpå - det blir jo ett fett.

Eller kanskje jeg ville beholdt Tudoren og spart til en Exp I.

Eller muligens beholdt alle tre og vært fornøyd med det.

Eller solgt alle tre og kjøpt akkurat den Suben du har på ønskelisten.

Eeh nei, dette blir jo bare tull og tøys. Når det kommer til stykket så har mine mest vellykkede klokkekjøp, sett i ettertid, vært basert på mine egne følelser. Hva vi andre mener er egentlig helt uvesentlig.

Problemet er at jeg ikke vil kvitte med med noen heller. Jeg digger black bay' en også!! Men det er jo noe litt ekstra med Rolex?

Har store problemer med å selge noen av disse. Jeg elsker faktisk bonden selv om noen kanskje vil si den er Harry. Det var min første klokke som jeg alltid har hatt samme hva jeg har kjøpt og solgt..

Når du savner en klokke så mye som du tydeligvis gjør gir vel valget seg selv. Behold Bond og bytt de andre inn i en Sub. Sjekk ut 16610. De faller jo ikke i pris for tiden, og ha denne s du sparer.

Lykke til ;)

Ja, men jeg drømmer hver natt om en med keramisk, og da er jeg redd jeg aldri blir fornøyd med den gamle lenka. Jeg lurer på om en av de må gå. Kanskje black bay. Må tenke mer. Det ligger en 116610LN på finn i Moss, men må nok vente litt lenger ja..

En PO er lett å få tak i. Beholde Bond pga at den har mest personlig betydning for meg. Jepp, du er inne på noe der!!!!

Har noen samme erfaring med 116610, eller overdriver jeg litt og favoriserer denne klokken litt vel mye nå? Må være en slags fornuft oppi det hele også..

Nei, pokker heller. Jeg avventer hele greia og koser meg med de klokkene jeg har. Er jo kjekt å variere litt også og ikke bare ha en

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Det er noe eget med Rolex som jeg ikke klarer å sette ord på. Så enkelt er det bare.