Epler og Rolex... En totalt unyttig tråd

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
I mangel av makrolinse og tydeligvis en liv blir det sånn en lørdagskveld

P5070787.jpg

P5070793.jpg

P5070792.jpg

P5070791.jpg

P5070790.jpg

P5070789.jpg

P5070788.jpg

Vi har ikke noe liv vi heller... Vi henger jo trossalt på TS på en lørdagskveld... :p

Berømme deg for en fantastisk trio! Er det to stk. 5513 du har der? Veldig flott patina :)

Nope, har nok sneket seg inn en Tudor 7928.

Noe en MAKROLINSE ville ha avslørt :(

Herlig. :D
Livet ditt...det er her det...;)
Du er herved offisielt erklært klokkenerd.

Herlig! :D

Dersom du skal selge den Tudoren, kan det hende at vi må ta en prat ;)

He he. Er IKKE til salgs!

Herlig! :D

Dersom du skal selge den Tudoren, kan det hende at vi må ta en prat ;)

Hmmmmm, mulig en frase jeg har brukt før................. om andre klokker..... Hjelp

Jeg synes at den tudoren har noe av den mest perfekte vintagelooken jeg noensinne har sett i et ur.
Og selvfølgelig skal jeg ta med klokkene på NURK på mandag. Mulig jeg lar eplene ligge dog...

Har forresten spotta en nabo/vårebarnibarnehagenlekersammen-mann som har et IWC ur på handa. Tar mest sannsynligvis med meg ham på NURK også.

Det var meget apetittvekkende, Greg!
Kjenner sulten på mere vintage stiger i meg...

Unyttig?
Not even close, Greg!

Utsøkte eksemplarer av arten, og det gjelder forsåvidt - uten at jeg skal påberope meg kompetanse til å vurdere akkurat det - også eplene. ;)

Nydelige ur i seg selv, men også flotte kombinasjoner av remmer.
Kort sagt smakfullt!

Takk. Hyggelig med komplimenter.

Dette har i det hele tatt blitt en super helg med fire dagers bursdagsfeiring. Men, på mandag er det ny dag, og da må det jobbes (internettresearch) med årets helligste grail. Har som Moore (og noen andre her) lenge hatt en fuktig drøm om en rød submariner. Dog er det en annen grail fra samme produsent som har ligget i bakhodet siste halve året og er den som pirrer aller aller mest. Problemet er selvfølgelig at et skikkelig eksemplar koster 2xredsub. Jeg kan selvfølgelig ikke avsløre detaljene, det ville jo ødelagt en evt unbox i en eller annen fremtid. Nå må familien få en skikkelig sommerferie først, så får vi se. Jeg har i hvert fall aldri før vært så sikker på at de tre urene her skal beholdes. Masse tråder om "safe queens" her fra før, men jeg føler i hvert fall at alle tre er nettopp det. Nå skinner sola ute, får se om gassgrillen fyrer i år!

....Har som Moore (og noen andre her) lenge hatt en fuktig drøm om en rød submariner. Dog er det en annen grail fra samme produsent som har ligget i bakhodet siste halve året og er den som pirrer aller aller mest. Problemet er selvfølgelig at et skikkelig eksemplar koster 2xredsub....

"Double red = Double prize"...;)
(Og så har vel både jeg og et par tre andre her inne en tanke om hva annet det kan være du er på jakt etter)

Men vi får bare vente i spenning, Greg.
Håper du finner din grail, hva det enn måtte være. Uansett er det jo en særdeles morsom fase du er inne i.
:cool: