Er dere klare til 17. mai?

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Sted
Vestlandet
Da var ny dress hentet ut, skoene pusset og TS-natoen satt på.
Det sto mellom Sub'en og denne. Jeg varmer opp med denne og ser hva som skjer.
Hva kommer til å pryde deres håndledd på nasjonaldagen?:D

20120514_204239.jpg

20120514_204233.jpg

Det blir Rolex 1665 med norgesnato på meg, har ingen bilder ennå, gjør rembyttet på den store dagen :)

Har ordrebekreftelsen på mail, forhåpentlighvis i posten imorgen. Har nok tenkt å få den på Alpha'en - OM gjør seg ikke helt vel :) Slapp å velge mellom 20 og 22mm i shopen, hvis ikke hadde jeg nok slått til med 1000-poster'n på 22mm :)

Det blir Rolex 1665 med norgesnato på meg

Da er vi to. Det er ikke en vellykket combo, men såpass patriotisk må man være :)

Skulle ønske jeg kunne fått Glashütten til nasjonaldagen, men den kommer ikke før neste måned :(

Har ikke tenkt å ødelegge dressen med "norgesbelte" eller "norgeslips", ei heller på klokka. Hver sin smak :)

Har ikke tenkt å ødelegge dressen med "norgesbelte" eller "norgeslips", ei heller på klokka. Hver sin smak :)

Skal du kjøre rød dress med gul skjorte? Toppe det hele med en rød hatt og solbriller? Nei da vil jo en norges-nato være katastrofalt :D

Skulle ønske jeg kunne fått Glashütten til nasjonaldagen, men den kommer ikke før neste måned :(

Har du noe å melde???
Dette virker lovende :)
Kjøp Sverigenato så er du i box.
Eventuellt missbruker du den rødhvitblå 4./14. Juli og kaller den henholdshvis amerikansk/fransk

Det eneste korrekte for oss som er så heldige å eie et eksemplar av arten er å kjøre GMT Pepsi, med lenke ofc!

Uten dette plast skrotet av noen klovne remmer ;)

AW:)

I år som i fjor, og ganske sikkert også til neste år...

IMG_0754.jpg

På svart aligator for de som måtte være usikre... ;)

Ettersom jeg blir sittende på lesesalen hele 17. mai blir det vel "joggebukse" på klokken som gjelder :)

c5fdb68c.jpg

Det blir nok speedy i år, fortsatt litt usikker på om den kles i nasjonalfargene.

Sponon, remind me: har du avslørt hvilken GO det er du venter på? (Jeg har hukommelse som en gullfisk og må ringe hjem fra matbutikken daglig.)

Krise ! Ser ut som jeg er klokkeløs på selveste Nasjonaldagen, eller TS Super Comp'n kan vel tjenstegjøre inntil jeg får noe nytt, selvfølgelig på norges nato;)