Umulig å si noe som helst om tilstanden på denne utfra det rimelig ubrukelig bildet.
Og om så godt som ingen får svar fra ham, ja da lukter det jo ikke noe good guy akkurat spør du meg. Og til over 40k så er det jo en del som bør være på stell, som lik patinering på skive og visere (selvsagt ikke redial) sølv og ikke hvit datoskive, med open 6/9, riktig lenke, ikke polert ihjel, mest sannsynlig enten uten bezel pip eller med replacement pip i plast (lik, bare m luminova)
For en med alt dette på stell, så er ikke 42k ille, men for en som har mangler ihht dette (min pri liste såklart, men regner den som rimelig koscher. Og min 1680 oppfyller selvsagt alt, hehe)
Så bør den iallefall ikke mye over 40k. Det sagt, så har jeg blitt fortalt at Johnny (brilliantwatches) solgte en for 42k for et par år siden (2011?) Som ikke var så alt for fin, så verdien er jo hva markedet er villig til å betale selvsagt
Og, det renner jo ikke akkurat over av 1680 der ute heller.
Hadde du fått den for de 30k den er annonsert for, OG den er ekte, hadde det vært en knall-deal, nesten uansett stand. Men nå som vi snakker over 40k, og selger som nevnt ikke responderer, ja da hadde jeg latt den gå til noen andre ...