Er dette et godt kjøp? Omega Speedmaster 3510.50

Sikker på at du ikke skal ha en Speedy Pro når du først skal kjøpe Speedmaster? :) Denne på 39mm blir fort ganske puslete på håndleddet i forhold til selve designet spør du meg. Er ikke mye mer du skal putte inn for å få en fin Speedy Pro. De selges lett for rundt 15K momset inn med bokser og papirer.

http://www.ebay.com/itm/5242-OMEGA-...es_Watches_MensWatches_GL&hash=item2c606c5827
Denne kommer med garantikort, men uten boksen.

Selgeren som du refererer til her, og som også selger den jeg linker til her, er veldig pålitelig og rask. Har kjøpt et par Omegaer av han tidligere.

Hei,

Har små handleder hvorfor jeg foretrakk den mindre versjonen, syntes inte den større versjonen passade meg.

Fantastiskt skønt att høra att någon har køpt en klokka redan av samma person!!! Guybrush du ræddade precis min månad! ;))

/kmio

Uten noe ønske om å kuppe tråden vil jeg også gjerne stille et spørsmål her, så jeg slipper å lage en ny tråd. Jeg har lenge tenkt at speedy pro skal bli gave til meg selv når jeg er ferdig med master. (Det skal i hvertfall bli en klokke jeg kan ha for livet, som et minne om studietid osv). Men jeg har også mulighet til å kjøpe nå, men har lyst til at den skal spares til studier er fullført, så jeg kan kjøpe nå og sette i bankboks. Spørsmålet: Hva tror folket om kjøp av speedy nå kontra om fem år? Er det bedre å kjøpe nå? Vil det bli færre ekseplarer i god stand igjen og derfor økende pris? Billigere om fem år? Hva tror dere? :)

Uten noe ønske om å kuppe tråden vil jeg også gjerne stille et spørsmål her, så jeg slipper å lage en ny tråd. Jeg har lenge tenkt at speedy pro skal bli gave til meg selv når jeg er ferdig med master. (Det skal i hvertfall bli en klokke jeg kan ha for livet, som et minne om studietid osv). Men jeg har også mulighet til å kjøpe nå, men har lyst til at den skal spares til studier er fullført, så jeg kan kjøpe nå og sette i bankboks. Spørsmålet: Hva tror folket om kjøp av speedy nå kontra om fem år? Er det bedre å kjøpe nå? Vil det bli færre ekseplarer i god stand igjen og derfor økende pris? Billigere om fem år? Hva tror dere? :)

Er ganske gunstig å kjøpe brukt Speedy Pro for øyeblikket. Brukt finner du en strøken med alt for ca. 15K og nypris er vel nå ca. 29K. Har en anelse om at den bruktprisen kanskje øker etterhvert... Men det finnes jo mange på markedet, og markedet bestemmer prisen, så ja, ikke godt å si!

Inga problem att låna tråden Falck, bara att køra på!

Skickar den till Sverige och slipper moms så priset ær bra før min del, gillar att boxen och allt ser nytt och fræscht ut samt att du har erfarenhet från sæljaren så dærfør slog jag precis till och køpte den ;)

Tack før hjælpen!

/kmio

Inga problem att låna tråden Falck, bara att køra på!

Skickar den till Sverige och slipper moms så priset ær bra før min del, gillar att boxen och allt ser nytt och fræscht ut samt att du har erfarenhet från sæljaren så dærfør slog jag precis till och køpte den ;)

Tack før hjælpen!

/kmio

Ikke noe problem :) Grattis! Legg ut unboxingtråd når du får den da :D

Er ganske gunstig å kjøpe brukt Speedy Pro for øyeblikket. Brukt finner du en strøken med alt for ca. 15K og nypris er vel nå ca. 29K. Har en anelse om at den bruktprisen kanskje øker etterhvert... Men det finnes jo mange på markedet, og markedet bestemmer prisen, så ja, ikke godt å si!

For å presisere så er det ikke viktig for meg om den øker i pris. Jeg tenker det er en kokke jeg skal ha til jeg må gi den videre. Lurer bare på om man bør kjøpe nå. Også ift. hvilke modeller man får tak i strøkne for tiden

Økning av pris har vel en sammenheng med kjøpspris? :) 3570.50 er klassikeren med Hersalite og stålbaklokk som er på markedet nå. Da får du Superluminova. Den eldre 3590.50 bruker Tritium. 3570.50 får du lett tak i strøken til ca. 14-15K momset inn hvis du har litt tålmodighet på eBayen, har vel også sett noen med boks og papirer på Finn til 16-17K. eBay-selgeren som er nevnt i tråden over her selger ofte Speedy Pros, så kan være en god ide å følge auksjonene fra han. - http://myworld.ebay.com/jmryshi/

Dette er også en solid selger som ofte har mye Omega, for øyeblikket dealer han av en eller annen grunn mye i originale LV-vesker, men det dukker defintivt opp en Speedy Pro hvis du bare følger litt med :) http://myworld.ebay.com/kaberui/