Er jeg en sur gammel mann, eller........

Medlem
8. jan. 2012
Sted
Oslo
Etter service på snowflaken pga løs viser, fikk jeg klokka tilbake.

Etter en snau uke skulle jeg stille klokka og oppdaget at urverket var løst inne i kassa. Hels skiva rørte seg når jeg trakk ut krona ???

Det ble også oppdaget at cyclopsen var offset ift datoen, ikke så mye at det ble oppdaget umiddelbart, men uansett.

2. mai, mail til urmaker, som svarer umiddelbart; beklager så mye, kom innom....osv

16. mai, leverer klokka.
4. juni intet hørt eller sett/ purrer opp.
Får svar: "Den står som ferdig repararert på verkstedet, men at den ikke har kommet til butikken enda. Nå jobber ikke jeg i *********, hvor du leverte inn klokken, men de sender deg en sms når de har klokken i butikken, enten senere i dag eller i morgen."

Foreløpig ingen sms mottatt ??

Er jeg bortskjemt eller er min harme berettiget ?

Fin dag

Godt mulig du er en sur, gammel mann - men dette hadde gjort meg sur også :evil:.

Dessverre tror jeg de fleste urmakerene i norge har litt å gå på når det gjelder å yte service som er proposjonal med forventningene mange av kundene, dvs oss, faktisk har.

Det er mulig du er en gammel gretten gubbe:neutral:, men her er harmen berettiget i aller høyeste grad.
Dette er alt for dårlig kundebehandling og tilsynelatende fraværende informasjon om status på rep.

Etter service på snowflaken pga løs viser, fikk jeg klokka tilbake.

Etter en snau uke skulle jeg stille klokka og oppdaget at urverket var løst inne i kassa. Hels skiva rørte seg når jeg trakk ut krona ???

Det ble også oppdaget at cyclopsen var offset ift datoen, ikke så mye at det ble oppdaget umiddelbart, men uansett.

2. mai, mail til urmaker, som svarer umiddelbart; beklager så mye, kom innom....osv

16. mai, leverer klokka.
4. juni intet hørt eller sett/ purrer opp.
Får svar: "Den står som ferdig repararert på verkstedet, men at den ikke har kommet til butikken enda. Nå jobber ikke jeg i *********, hvor du leverte inn klokken, men de sender deg en sms når de har klokken i butikken, enten senere i dag eller i morgen."

Foreløpig ingen sms mottatt ??

Er jeg bortskjemt eller er min harme berettiget ?

Fin dag

Dette lukter av en viss AD i nærheten av en annen AD som er på flyttefot.:rolleyes: Isåfall gjorde denne meg til en gretten gammel gubbe også. Om det var tilfeldig eller ikke er uvisst, men klokken min ble fort ferdig etter omtale her inne.

Dette lukter av en viss AD i nærheten av en annen AD som er på flyttefot.:rolleyes: Isåfall gjorde denne meg til en gretten gammel gubbe også. Om det var tilfeldig eller ikke er uvisst, men klokken min ble fort ferdig etter omtale her inne.

Kan nok høres riktig ut, selv om det i beste fall er antagelser.

Sånn sett er problemet muligens at de ikke er helt verdensmestre i å vurdere hva de faktisk får tid til kombinert med at de ønsker å hjelpe alle.. kan tidvis være en litt dårlig kombinasjon som nok er basert på de absolutt aller beste intensjoner.

Kan nok høres riktig ut, selv om det i beste fall er antagelser.

Sånn sett er problemet muligens at de ikke er helt verdensmestre i å vurdere hva de faktisk får tid til kombinert med at de ønsker å hjelpe alle.. kan tidvis være en litt dårlig kombinasjon som nok er basert på de absolutt aller beste intensjoner.

Jo, i rettferdighetens navn kan jeg legge til at det kun er en antagelse.

Som du skriver er det godt mulig at forhandleren i blant tar seg vann over hodet i beste mening. Det som i mitt tilfelle var utilgivelig var den slette servicen da jeg etterlyste litt fortgang.

For alt man vet i Ebbe sitt tilfelle kan det jo hende at de må vente på deler eller lignende for alt man vet. Mye som ligger utenfor AD sin kontroll, men da ville litt komunikasjon løst problemet.

For det første er jeg enig i at dette er veldig dårlig service.

For det andre er det kun surmaget oppfølging som kan føre til at de vurderer å begynne å skjerpe seg. Mitt fremste ankepunkt mot å kjøpe Rolex butikken som har service på merket i Oslo; det er liten grunn til å ha en ovenfra og ned holdning til kunder som faktisk legger igjen penger.

Jeg hadd ekanskje ikke blitt gretten av tidsbruken -selv om de skulle rette opp en feil, og det strekker strikken litt å ikke være kjapp da.

Men jeg hadde blitt ganske gretten av at urverket ikke satt fast, fullstendig uavhengig av tidsbruik. Feil skjer, men det er bare slruvete eller sløvt - eller begge deler.