Er jeg pervers ?

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Innlegg
4.398
Sted
ThePromisedLand
Har et lite søtt toalett uten vinduer som egner seg perfekt for og se på lume effekten på klokka når lyset slåes av.
Dvs at jeg oftere og oftere sitter i mørket og glor på klokka som "smiler" tilbake:D....er jeg syk, :(eller er jeg en real klokke fantast ? Kone og barn er selvfølgelig uvitende om mitt "avvik"

Mvh
Timebandit
 
Kjære Bandit.

Du er fubar.
Og det er jeg også.
Så da er vi to.:mrgreen:


P.s. Jeg ville ikke fortalt familien om det.
 
Ville egentlig ikke fortelle dette til noen, men føler nå at tiden er moden.

For en tid tilbake (men etter TS-medlemskap) begynte kona å oppføre seg litt merkelig. Noen ganger kom hun plutselig ned igjen etter at hun hadde lagt seg. Hun kunne finne på å spørre om hvilken film eller hvilket program jeg satt oppe og så på kvelden før. Hun var til og med innom og sjekket loggen på pc'n min. Til slutt tok hun motet til seg og spurte hva jeg holdt på med til langt utpå morgenkvisten hver eneste natt.

Alle her på TS vet selvsagt hva svaret på dette var, men jeg kan fortelle at det var en lettet kone som fant ut at mine nattlige sysler kun var klokkerelaterte.

Det hører med til historien at hun nesten jager meg ut av huset for å ta en øl med gutta nå. Hun er tydeligvis redd for at jeg skal ta skade av alt dette klokkestyret - akkurat som om noen skulle kunne få varig endrede sjelsevner av å kikke litt på "bilder av andres klokker", som hun sier. Blæææh, ikke jeg vaffal :D
 
Hvis dette er posten for syndenes forlatelse, må jeg innrømme at jeg etter tannpuss har ladet lumen og sneket meg under dyna for å tilfredstille mitt lysende begjær...

There you have it, I've CONFESSED and I'm FREE at last!
 
Dere er klar over at dette ikke er noen "Salon Privé", og at normale mennesker kan finne på å lese denne posten? :D
 
Så lenge du ikke tar deg en stille anders til lume-effekten, vil jeg ikke kalle deg pervers.
 
Jøje meg!!! Jeg trodde jeg var koko, men neste gang fruen klager kan jeg bare vise denne tråden så tenker jeg pipa får en annen låt. Takk folkens;)
 
Hallo.........

I huset mitt er det tre dasser. Den ene, er forbeholdt MEG! Jeg har faktisk foreslått nøkkel og avlåst dør (alle drittunger som kommer innom skal liksom inn akkurat der, noen kaller det gjestedo (???)) men kona har sagt stopp der. Den er innredet nærmest som et kontor, med bladholder til hovedsakelig klokkeblader, Rolex kalender, samt klokke på veggen. Nå går jeg og føler helt oppriktig at det mangler en flatskjerm samt en winder for å gjøre det hele komplett. Eventuelt en holder for slike støttestrømper man er anbefalt å benytte på laaaaaaaaaaaange flyreiser :) Med tre unger i huset er dette et meditasjonsrom, et bedehus, et spa for sjel og sinn, samt en do. OG, SELVFØLGELIG INGEN VINDUER, dermed også et perfekt sted å sjekke lume på både det ene og andre. Så lenge det finnes folk som samler på navlelo, sure sokker og frimerker, så vil ALDRI noe du gjør med et ur være hverken sykt eller perverst, uansett hvor, hvordan eller hvorfor du gjør det.
 
Snikbilder av toalettet til Greg!

udaipur_toilet_1.jpg


:confused::confused::confused::confused:


udaipur_toilet_2.jpg

:D:D:D
 
Så lenge det finnes folk som samler på navlelo, sure sokker og frimerker, så vil ALDRI noe du gjør med et ur være hverken sykt eller perverst, uansett hvor, hvordan eller hvorfor du gjør det.

Dude, jeg husker jeg så et program på tv med innslag om en kar som samlet på ørevoks. :D

Hva med kjøleskap på den dassen din forresten? Litt kald drikke mens du nyter synet av lumen?