Er nato mer behagelig enn rem?

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Jeg har et problem med rem. Både gummi og skinn.

Men nå har jeg fått tilbud om å kjøpe en Rolex klokke som kommer på Nato.

Er dette mer behagelig enn rem? Jeg er en lenkeperson fordi jeg synes lenke sitter mer komfortabelt på enn rem, men har aldri prøvd nato..

Takker for svar..

Nato er uten den minste tvil det mest komfortable du kan feste klokka rundt armen i, spør du meg. Du vil få en åpenbaring!
Ikke bare er den behagelig i seg selv, men den hever også klokka noen mm over håndleddet, noe som gjør den ytterligere med comfy :)

Jeg har et problem med rem. Både gummi og skinn.

Men nå har jeg fått tilbud om å kjøpe en Rolex klokke som kommer på Nato.

Er dette mer behagelig enn rem? Jeg er en lenkeperson fordi jeg synes lenke sitter mer komfortabelt på enn rem, men har aldri prøvd nato..

Takker for svar..

Jeg syns også nato er meget behagelig.
Hva er det som er på vei inn nå da Reidar?;)

NATO er deilig
NATO er bra
NATO er det du vil ha

NATO er smidig
NATO er godt
NATO gjør uret ditt flott

Løp & kjøp.:mrgreen:

Flott dikt, Frodo!

Jeg er enig i at NATO er meget behagelig å bære... Og jeg er som deg, liker klokker best på lenke. Eneste problemet jeg har med NATO er at det ser helt dust ut på klokker som ikke er militære, men det er smak og behag;):)

Flott dikt, Frodo!

Jeg er enig i at NATO er meget behagelig å bære... Og jeg er som deg, liker klokker best på lenke. Eneste problemet jeg har med NATO er at det ser helt dust ut på klokker som ikke er militære, men det er smak og behag;):)

+ 1 Mogens

Hva tenker folk om prisen for en slik ?

70talls 5513 med papirer, service 2007. Klokken ser utrolig bra ut... Medfølger også vintage eske, men denne er ikke original til klokken...

30k er vel en pris selv "kongen" burde være fornøyd med, mht stand og service.
Har sett slitne eksemplarer helt nede i drøyt 20, men da kommer service osv i tillegg, samt at de trolig har svært sliten lenke og er overpolert.

Lykke til.

30k er vel en pris selv "kongen" burde være fornøyd med, mht stand og service.
Har sett slitne eksemplarer helt nede i drøyt 20, men da kommer service osv i tillegg, samt at de trolig har svært sliten lenke og er overpolert.

Lykke til.

Men denne er dog uten lenke...

Vet at smaken er som baken og bra er det :D men Nato er som joggesko til dress eller
17" hjul på en Porsche Cayenne, definitvt ikke pent!

Ikke ødelegg Rolex og andre ur som ikke kler Nato reim, det ligger i ordet hvor den hører hjemme.

Ser ikke helt hva politisk tilhørighet har med remvalg å gjøre:confused: Men for å følge retorikken din ser jeg ingen grunn til at SV-velgere skulle ha noe i mot en billig og enkel nylonrem, som koster så lite at til og med uføretrygdede kan kjøpe uten å spare...
Se hvordan Djupedal kler seg, han er den eneste jeg vet om som kunne komplettert et antrekk med en nato;)

Det var vel mest fordi SV har nei til Nato i sitt partiprogram...;)

Er nato pent til dress/skjorter ? Noen som har noen bilder å vise frem ? :D

Ett bilde er kanskje mer kjent enn andre ..hehe (ok - jeg innrømmer - særlig pent var ikke akkurat denne komboen, men ikke ufint heller. Legg merke til at remmen er alt for smal)

bond-goldfinger-strap-big.jpg

En annen kar i samme bransje
(jeg må si dette ser meget gromt ut...Submariner 6538)
Daniel-Craig-James-Bond-Rolex-Submariner-6538-Again.jpg