Ben/nbtimes har vært en av de største internasjonale vintageurforhandlere i årevis. Jeg har ingen direkte erfaring med ham, men eier en klokke som ble kjøpt derfra for flere år siden. Det finnes endel tråder om ham på internasjonale klokkefora. Jeg har ikke lett opp disse i det siste, men tidligere var lyden stort sett at han er grei å forholde seg, klokkene er ekte og beskrivelsene gode, men at flere av urene har mistenkelig kraftig patina og pene kasser, og det er stilt spørsmål ved hvordan en enkelt forhandler til stadighet kan finne så pene og jevnt patinerte eksemplarer.
Noen har hevdet at han må drive med baking av skiver og/eller reparasjon av kasser, mens han selv sier han bare er en flink forhandler med et omfattende nettverk som stadig kan skaffe sjeldne eksemplarer. Sålangt jeg vet, er det ikke bevist at det er noe muffins. Det er mange store vintage-Rolexsamlere som bare har godt å si om ham, mens andre holder seg unna. Han er stadig selger på de største klokkefora, og jeg antar han ville blitt kastet ut om noen hadde kunnet bevise juks.